„Mars Lietuva“ praneša apie pirmuosius koronaviruso atvejus

Bendrovės „Mars Lietuva“ pajamos pernai pasiekė 218 mln. eurų

Bendrovė „Mars Lietuva“ praneša, jog pernai, nepaisant gamybai įtakos turėjusių rinkos svyravimų, pardavimo pajamos siekė 218,3 mln. eurų ir buvo 17 proc. didesnės nei 2021-aisiais.

 

Anot bendrovės generalinės direktorės Aušros Žemaitienės, užtikrinti stabilią įmonės veiklą padėjo priimti teisingi sprendimai.

Kelerius metus buvo nuolat investuojama į kompleksiškus elektros, šilumos energijos ir vandens taupymo sprendimus, tad praėjusiais metais buvo aiškiai matyti šių investicijų grąža.

Skaičiuojama, kad per keletą pastarųjų metų įdiegti energijos taupymo sprendimai įmonei jau leido sutaupyti apie 645 tūkst. eurų.

„2022-ieji buvo didžiulio sukrėtimo metai. Mūsų bendrovei pavyko išsaugoti stabilias gamybos apimtis ir pagerinti pardavimų rezultatą, nepaisant tokių neigiamų veiksnių kaip energetinių išteklių krizė ir brangusios žaliavos.

Išlikti stabiliai „Mars Lietuva“ padeda ilgalaikės investicijos į tvarią plėtrą bei gamybos efektyvinimą, taip pat pamatiniai įmonės vertybiniai principai, palaikantys komandos dvasią net ir sudėtingais laikotarpiais“, – pažymėjo A. Žemaitienė.

Skelbiama, kad iš pagrindinės veiklos – maisto gyvūnams augintiniams gamybos – „Mars Lietuva“ pernai gavo 190,9 mln. eurų pajamų 

Be pagrindinės veiklos, bendrovė vykdė ir kitą įstatuose numatytą veiklą, iš kurios gavo 27,4 mln. eurų arba 12,5 proc. visų pajamų. Didelę kitų pajamų dalį sudarė pajamos iš didmeninės prekybos Lietuvoje įvežtine „Mars, Incorporated“ produkcija. 

Tuo metu bendrovės pelnas prieš mokesčius buvo 8,9 mln. eurų, arba 4,3 proc. mažesnis nei 2021-aisiais. Bendrovės vadovybės teigimu, pelno mažėjimą lėmė smarkiai išaugusios žaliavų bei energijos išteklių kainos, išaugusios didėjusio darbuotojų atlyginimo išlaidos, padidėję logistikos kaštai bei neigiama valiutų svyravimų įtaka.

Pžymėtina ir tai, kad pernai bendrovė pagamino daugiau nei 102 tūkst. tonų produkcijos, kuri pernai buvo parduodama į 20 ES šalių, taip pat į Jungtinę Karalystę, Šveicariją, Norvegiją, Turkiją, Ukrainą ir Australiją.

Didžiausios pardavimo apimtys – į Jungtinę Karalystę – sudarė 26 proc. visų pardavimų. Lyginant su 2021 m. labiausiai pardavimai augo į Vokietiją ir Prancūziją, o labiausiai sumažėjo į Ukrainą – 34 proc. 

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder