Elonas Muskas paskelbė apie naujus „Twitter“ paskyrų ženkliukus

„Twitter“ savininkas milijardierius Elonas Muskas penktadienį paskelbė, kad platformoje bus pradėti naudoti skirtingų spalvų ženkliukai, pagal kuriuos bus galima atskirti paskyras.

„Atsiprašome už vėlavimą, preliminariai „Verified“ (patikrintas) paskyras pradėsime naudoti kitos savaitės penktadienį, – rašė jis tviteryje. – Auksinis ženkliukas bus skirtas įmonėms, pilkas – vyriausybėms, mėlynas – fiziniams asmenims (įžymybėms ar ne), o visos patikrintos paskyros bus tikrinamos rankiniu būdu prieš aktyvuojant ženkliuką“.

Kitoje tviterio žinutėje E. Muskas teigė, kad visos patikrintos individualios paskyros bus pažymėtos tuo pačiu mėlynu ženkliuku, tačiau kai kurios iš jų ilgainiui galės rodyti „antrinį mažą logotipą, rodantį, kad jos priklauso kokia nors organizacijai, jei ta organizacija tai patvirtins“.

„Tesla“ ir „SpaceX“ vadovo pasiūlymas, kad naudotojai galėtų susimokėti už tai, kad būtų „patikrinti“, ir gauti mėlyną ženkliuką savo profiliuose, sukėlė sumaištį nuo tada, kai jis praėjusį mėnesį įsigijo socialinės žiniasklaidos milžinę.

E. Muskas pasiūlė 8 JAV dolerių per mėnesį abonentinį mokestį, kad naudotojai galėtų gauti mėlyną ženkliuką – anksčiau jis buvo nemokamas, bet skirtas tik organizacijoms ir viešiems asmenims, siekiant išvengti apsimetinėjimo ir dezinformacijos.

Lapkričio pradžioje pradėjus taikyti E. Musko sumanytą prenumeratos planą, greitai paaiškėjo, kad tai nesėkmė – atsirado daug paskyrų, kurios sumokėjo už mėlyną ženkliuką ir ėmė apsimetinėti pasaulio lyderiais, įžymybėmis ar įmonėmis.

Reaguodamas į tai E. Muskas iš pradžių atidėjo paleidimo datą iki lapkričio 29 dienos, paskui atidėjo dar kartą. Dabar, atrodo, funkcija bus paleista gruodžio 2 dieną.

E. Muskas yra sakęs, kad nori iš naudotojų imti mokestį už socialinės žiniasklaidos platformos prenumeratą ir taip diversifikuoti jos pajamų srautą. Šiuo metu 90 proc. „Twitter“ pajamų priklauso nuo reklamos.

Nuo tada, kai E. Muskas įsigijo platformą, keli dideli prekių ženklai atsisakė joje reklamuotis baimindamiesi, kad jo pažadėtas turinio moderavimo sušvelninimas gali sudaryti sąlygas jų bendrovėms būti susietoms su netinkamu turiniu.

Nevyriausybinės organizacijos „Media Matters“ duomenimis, pusė iš 100 didžiausių „Twitter“ reklamos pirkėjų paskelbė sustabdantys arba „ko gero, sustabdė“ savo išlaidas šiame socialiniame tinkle.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder