Svarbiausia – pradėti daryti
Viena geriausių reklamos galimybių yra „Google Ads“ , kuri dažnai vadinama pačia pelningiausia reklama.
Paprasčiausiai kiekvienas investuojamas centas atneša vienokio arba kitokio tipo naudą, taip pat, padeda pasiekti rezultatų, kurie yra apčiuopiami. Tikrai reta reklamos galimybė gali padėti taip paprastai pamatuoti vertę, galiausiai, būtent skaitmeninės reklamos galimybės gali tai užtikrinti.
Jeigu „Google Ads“ reklama jums dar yra gana mažai žinoma sfera – siūlome pasinaudoti mūsų unikaliais patarimais, kurie, tikimės, padės jums kur kas paprasčiau atrasti save šio specialisto kailyje ir tuo pačiu tinkamai rengti kampanijas.
„Google Ads“ reklama paieškoje
Net ir tie, kurie iki šiol niekada nedirbto su „Google Ads“, dažniausiai puikiai žino – kaip veikia ši reklama ir tuo pačiu kokių rezultatų ji padeda pasiekti arba bent jau kokių rezultatų yra tikimasi su ja pasiekti.
Paprastai ir konkrečiai tariant, šios reklamos pagrindas yra tam tikros raktinės frazės, kuriose komponuojami raktiniai žodžiai, kurie padeda geriausiai apibūdinti jūsų verslą, tiksliau – prekes arba paslaugas, kurios yra teikiamos. Kuo frazė tikslesnė – tuo geriau, tačiau nuo kitų aspektų kinta ir jos kaina, kadangi vienos sulaukia kur kas daugiau dėmesio nei kitos, tad kinta ir vertė.
Žinoma, tinkamas Google reklamos kampanijos sukūrimas ir net raktinių žodžių pasirinkimas yra ne toks paprastas darbas kaip kad gali atrodyti. Tam reikia skirti nemažai laiko, reikalingas smulkmenų derinimas. Ne veltui geriausia samdyti specialistą, kuris viską gali atlikti už Jus, o tai dažniausiai greitina ir konkretina darbelius, paprasčiausiai juos optimizuoja.
Frazių pasirinkimas
Kadangi „Google Ads“ kinta – tuo pačiu kinta ir smulkmenos, kurios yra su ja susijusios. Viena tų smulkmenų, kuri išties yra labai reikšminga ir padeda gana tikslingai rasti tokius žodžius, kurie labiausiai tinka jūsų atveju, yra frazių deriniams, kuris gali būti labai įvairus. Kokios šiuo metu galimos ir kokios populiariausios?
- Visada galima naudoti plačią atitiktį. Tokiu atveju dažniausiai naudojamos frazės, kurios ne tik netikslinamu linksniu, tačiau papildomai gali būti pasitelkiami ir sinonimai, kurie suteikia galimybę dirbti ir tuo pačiu uždirbti kuo daugiau.
- Plačios atitikties keitiklis yra dar viena iš galimybių. Dažniausiai linksniai kaip ir tam tikro objekto skaičius irgi gali būti gana tikslus, tačiau šiuo atveju yra panaikinami sinonimai, kurie dažniausiai išplečia galimybes. Štai todėl šio tipo frazė tampa kur kas konkretesnė nei tikslesnė.
- Frazės atitiktis yra dar viena iš galimybių. Šiuo metu įvedama labai tiksli frazė, kurios yra laikomasi. Tokiu atveju ji dažniausiai kainuoja daugiau, tačiau ir tikslinis klientas, kuris pasiekia jus per paieškos sistemą – dažniausiai yra labiau suinteresuotas gauti tai, ką Jūs siūlote.
- Neigiama atitiktis yra nustatoma tokiu atveju, kai konkrečiai žinoma, kad tam tikri raktiniai žodžiai gali būti naudojami paieškoje, tačiau jie Jums visiškai netinka, nors, pavyzdžiui, galbūt labai panašiai skamba. Šio tipo atitiktis naudojama retai, tačiau tikrai – reikalinga.
Nors raktiniai žodžiai dažniausiai vadinami pačiais svarbiausiais paieškos kriterijais, kurie padeda rasti Jūsų verslą, tiksliau, leisti naršytojui rasti tokią informaciją, kuri jam yra reikalinga, tačiau detaliau reklama rodoma ir pagal kitus aspektus, pavyzdžiui, tai gali būti vietovė, amžius, lytis, religija bei kiti aspektai, kurie suteikia galimybę klientui Jus rasti kur kas tiksliau.
Vaizdinė reklama – parduoda geriau?
Marketingo specialistai aktyviai kartoja, kad šiais laikais labiausiai laimi vaizdinė reklama, kuri skirta kur kas greitesniam pardavimui ir tuo pačiu kur kas patrauklesnės reklamos sukūrimui.
Pačios vizualinės reklamos galimybės šiuo metu taip pat yra labai atviros ir tai dažniausiai džiugina, kadangi klientas gali rinktis tokią, kuris geriausiai reprezentuoja jo verslą ir tuo pačiu padeda tikslingai pasiekti klientus, kuriems gali būti aktualus konkretus pasiūlymas.
Žinoma, vaizdinės reklamos kūrėjas būtinai turi būti specialistas. Tai padeda užsitikrinti, kad pati reklama atrodys labai patraukliai. O kadangi šiuo metu skaitmeninio marketingo galimybės yra labai plačios – jomis pasinaudoti paprasčiausiai būtina.
Nepriklausomai nuo to, ar kuriama vaizdinė reklama, ar tekstinė – svarbiausia įvertinti kelias smulkmenas, kurios leidžia džiaugtis tikrai nešiu rezultatus, kuris bus naudingas ir kuris tikrai gali padėti uždirbti.
Kokie aspektai svarbiausi (ypač tokiu atveju, kai kuriama vaizdinė „Google Ads“ reklama)?
- Pirmiausia, žinoma, reikalingas labai tikslus konteksto apibrėžimas. Reklama turi tinkamai reprezentuoti Jūsų verslą. Štai todėl tikri nėra geriausias pasirinkimas kurti tokias reklamas, kurios labai garsiai rėkia, kurios traukia akis. Daugelių atvejų subtilumas yra geriausias pasirinkimas, kadangi jis net ir būdamas kuklus – tuo pačiu yra parduodantis.
- Bet kokios reklamos kampanijos metu labai svarbu tiksliai suvokti – kas yra Jūsų auditorija. Juk pagal tai pasirenkamos galimybės įgyvendinimas yra smulkmeniškai vertinamas. Štai reikia įvertinti, ne tik koks paveiksliukas labiausiai tinka, tačiau ir koks šriftas, kokios spalvos bei kiti komponentai, kurie leidžia džiaugtis, kad rastas rezultatas bus pats geriausias ir tuo pačiu reklama gebės tikslingai pasiekti savą klientą.
- Reikalingas ir reklamos rodymo vietos įvertinimas, kuris siejamas ne tik su kompiuteriais, tačiau ir mobiliais telefonais. Pastarieji tampa vis dažnesnis pasirinkimas, kadangi žmonėms tampa naršyti kur kas paprasčiau ir greičiau. Štai todėl reklamos pritaikytos mobiliems – ne galimybė, tačiau būtinybė, kuria tikrai reikia pasinaudoti.
- Vietovės ir kalbos nustatymai reikalingi ne tik užsakant reklamos smulkmenas, kurios padeda rodyti ją tik tam tikrai auditorijai, tačiau ir pasirenkant tam tikrą kalbą, kuri pasiekia tikslinius klientus.
„Google Ads“ kaina
Google reklamos kaina kinta priklausomai nuo daugelio aspektų, galiausiai, kiekvienas verslininkas pats nustato – kiek gali skirti pinigų, kad reklama tarnautų. Žinoma, ne visada verta pradėti rengti kampanijas, kurioms galėsite skirti labai mažas sumas, kadangi tai jums gali paprasčiausiai neatsipirkti.
Štai todėl geriausia biudžeto planavimo klausimus palikti specialistams, kurie ne tik padės surengti labiausiai tinkamą kampaniją, tačiau taip pat ir padės įgyvendinti pačias mažiausias smulkmenas, galiausiai, reguliuos biudžetą, kurio komponavimas – labai svarbus. Juk nebūtinai visada reikia leisti tokias pačias sumas.
Kartais reikia jas didinti, o kartais mažinti reaguojant į tai – kas vyksta. Dažniausiai be specialisto visą tai atlikti yra gana sudėtinga, reikalauja kur kas daugiau laiko ir, deja, ne taip našu, o juk būtent tikslingas rezultatų siekimas ir yra prioritetas, kurį stengiamasi sekti, kuris reikalingas ir kuris padeda pasiekti kuo daugiau.
Tokia ta reklama. Labai įvairi, labai skirtinga ir tuo pačiu suteikianti galimybę gauti kuo daugiau investuojant kuo mažiau.
„Google Ads“ © Organizatoriai nuotr.
Rašyti komentarą