Į Klaipėdą žengia „Marriott“ viešbučių tinklas

Klaipėdos centre esantis „National Hotel“ viešbutis netrukus bus atnaujintas ir taps pasaulinio „Marriott“ tinklo „Design Hotels“ prekinio ženklo dalimi. 

Atsinaujinęs viešbutis Žvejų gatvėje svečius pasitiks jau 2025-ųjų pavasarį.

Tai tik antrasis šio prestižinio prekinio ženklo viešbutis Baltijos šalyse (pirmasis - viešbutis „PACAI“ Vilniuje). 

„Design Hotels“ yra žinomas kaip nepriklausomų viešbučių tinklas, kuriuose dizainas, vietos autentika ir kultūros puoselėjimas yra pagrindinės vertybės. Būtent jos leidžia kiekvienam viešbučiui pasakoti savo unikalią istoriją. Šio tinklo viešbučiai užtikrina aukštus apgyvendinimo standartus, inovatyvų požiūrį į svetingumą ir gebėjimą sukurti išskirtines patirtis savo svečiams.

„Mums tai didelis pripažinimas ir atsakomybė. Dėl itin aukštų kokybės ir dizaino standartų, šis tinklas priima tik iki 5 proc. viešbučių, pateikiančių paraiškas, užtikrindamas, kad tik išskirtiniausi objektai tampa jo dalimi. Prisijungdami prie „Design Hotels“ tinklo, sieksime dar labiau pabrėžti mūsų viešbučio unikalumą bei atskleisti Klaipėdos kultūrą“, – teigė viešbutį vystančios bendrovės BJK vykdomasis direktorius Lukas Kuraitis.

Viešbutis ne tik išsiskirs interjeru bei architektūra, subtiliai apjungiančia vietinės kultūros elementus su šiuolaikine estetika, bet ir pasiūlys svečiams galimybę dar labiau įsitraukti į Klaipėdos bendruomenę. 

Šio tinklo pripažinimas ne tik stiprina viešbučio pozicijas, bet ir suteikia Klaipėdos miestui galimybę tapti dar patrauklesne turizmo kryptimi tarptautiniame kontekste. Neabejojama, kad buvimas unikalios „Design Hotels“ bendruomenės dalimi paskatins ir naujus turistų srautus, prisidės prie miesto žinomumo skatinimo.

Plačiau apie tarptautinio prekės ženklo viešbučio atėjimą į Klaipėdą - lapkričio 20-ąją 

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder