Kainos pajūryje nustebino ir Šveicarijoje šią vasarą atostogavusią lietuvę: tai tikrai beprotiška

(6)

Palangą lietuviai mėgsta, o tai puikiai įrodo žmonių kiekis pajūryje bet kokiu oru ir bet kokią vasaros dieną. Tai tampa akivaizdu ir ieškant, kur apsistoti. 

Gabrielė (vardas redakcijai žinomas) planavo atostogas praleisti Lietuvos pajūryje, tačiau pamačiusi, kiek gali kainuoti savaitės trukmės poilsis, labai nustebo ir supyko. 

„Tai tikrai beprotiška“, – rašė ji ir palygino atostogų kainas Lietuvoje ir užsienyje: Italijoje ir Šveicarijoje. 

Sulaukę šio laiško, nusprendėme patikrinti, kokie viešbučiai siūlo didžiausias kainas ir ar yra tokių, kurie už nakvynę tikrai prašo daugiau nei 2000 eurų arba siekia beveik šią sumą. Atrinkome ir pateikėme 5 brangiausių viešbučių, apsistojant liepos 15-22 dienomis, dviems žmonėms, kainas. Dalis viešbučių paaiškino, kodėl pasirinkta tokia kainodara, tačiau dalis į „Delfi“ užklausą net ir po pakartotinio klausimo neatsakė.

Už savaitę pajūryje – ir daugiau nei 2000 eurų 

Skaitytoja norėjo Palangoje praleisti ilgąjį Žolinių savaitgalį ir pajūryje dar pasilikti kelioms dienoms – iš viso, 7 naktims. Nakvynės vietų Gabrielė ėmė ieškoti vos tik suplanavo atostogas, liepos viduryje, kai dar buvo likęs maždaug vienas mėnuo iki numatytos datos.

„Susiplanavome atostogas dviese rugpjūčio antroje pusėje (rugpjūčio 15-22d.), tikėdamiesi, kad pagaliau nudžiugins orai ir tuo pačiu pasinaudojome papildomu laisvadieniu, taip dar prasiilgindami savo atostogas. 

Kadangi užsienyje jau teko pabuvoti, nusprendėme vykti į Lietuvos pajūrį. Jūrą labai mėgstame, tad nusprendėme, kad rasime ką veikti ir jei su oru visgi nepasiseks. Žinoma, pirmiausia keliavome ieškoti apgyvendinimo. 

Tai sąmoningai pradėjome žiūrėti vos tik susiplanavome atostogas, kad surastume kuo patrauklesnę kainą. Deja, apie tai teko tik pasvajoti“, – pasakojimą pradėjo moteris.

Pradėjusi ieškoti patrauklios vietos apsistoti, ji rado įvairių variantų, tačiau prieš akis netrukus išvydo už 7 nakvynes daugiau nei 2000 eurų prašančias apgyvendinimo vietas.

„Atsidarius „Booking“, pirmos ekrane išvystos kainos mus ne tai, kad nemaloniai nustebino, bet ir supykdė, ir šokiravo, ir sukėlė daug kitų įvairių minčių. 

Atsiprašau, 2000 tūkstančiai už savaitę pajūryje, kur negarantuotas oras, atostogų kokybė ir kiekvieną dieną dar teks pakloti daugybę pinigų pietums ir vakarienei? 

Ką kalbėti apie papildomas pramogas, kurių juk viešbutyje tikrai nebus?“, – emocijų jau neslėpė Gabrielė. Lietuvė šią vasarą planuoja jau ne pirmąsias atostogas, ankstesnį poilsį ji rinkosi užsienyje, tad nusprendė palyginti kainas kitose Europos šalyse. 

„Šią vasarą keliavome Italijoje ir Šveicarijoje, kur kainos tikrai, kaip žino visi, tikrai ne pačios mažiausios, o gal ir vienos iš didesnių Europoje, kai kalbame apie Šveicariją. Bet panašu, kad Palangoje jos visiškai neatsilieka. Tai tikrai beprotiška.

Įdomu, kodėl lietuviai sutinka tiek mokėti. Juk jeigu tokia kainodara yra pasirinkta, vadinasi, yra pilna už tai sumokančių“, – tikino ji.

Patikrinome kainas 

Skaitytoja nenorėjo nurodyti jokio konkretaus viešbučio pavadinimo, kadangi su tokia kainodara ji matė ne vieną. Nusprendėme patikrinti ir atrinkome 5 didžiausią kainą populiarioje apgyvendinimo vietų paieškos platformoje „Booking“ siūlančius viešbučius.

Pabrėžiame, kad išrinkome brangiausius variantus būtent viešbučių kategorijoje dviems žmonėms, 7 naktims, nuo rugpjūčio 15 iki 22 dienos. 

Vėliau tų pačių viešbučių kainas patikrinome ir jų pačių interneto svetainėse, jeigu tokias turėjo, kad išvengtume nesusipratimų. 

Pateikiame 5 viešbučius, kuriuose apgyvendinimo kaina 7 naktims viršijo 2000 eurų arba beveik siekė šią sumą.

Kainos fiksuotos liepos 23 dieną, todėl šiuo metu gali būti pakitusios.

„Pušų paunksnėje“

Pirmasis viešbutis, kurio kaina už minėtą laikotarpį buvo didžiausia – Palangoje įsikūręs viešbutis „Pušų paunksnėje“. Kaina už 7 naktų apsistojimą „Booking“ platformoje šiame viešbutyje siekė 2821 eurą. 

Verta pažymėti, kad tai nėra standartinis viešbučio numeris, o aukštesnio lygio apgyvendinimo pasirinkimas, tačiau tik toks šiam laikotarpiui ir buvo siūlomas. 

Štai viešbučio internetiniame puslapyje buvo nurodytos dvi kainos už skirtingus viešbučio numerius – 2093 ir 2793 Eur.

„Viešbučio „Pušų paunksnėje“ kainodara nesikeičia jau penkerius metus. Mažame šeimos viešbutyje yra tik 12 Prabangių liukso klasės ir 7 Pusiau liukso numeriai.

Nurodytu laikotarpiu turime laisvus tik 1 Pusiau Liukso klasės ir 3 Prabangius Liukso klasės numerius“, – komentavo viešbučio „Pušų paunksnėje“ vadovė Inga Vainorienė. 

„Palanga Life Balance SPA hotel“

Kitas viešbutis, kuris buvo antrasis, filtruojant pagal aukščiausias kainas, apsistojant rugpjūčio 15-22 dienomis – „Palanga Life Balance SPA hotel“. „Booking“ platformoje už 7 nakvynes šiame viešbutyje nurodyta 2619 Eur kaina. 

Užėję į internetinį šio viešbučio puslapį, patikrinome, kokios kainos yra siūlomos pačios apgyvendimo įstaigos. Radome pasirinkimą už 2442 ir 2888 Eur.

Šis viešbutis į mūsų užklausą neatsakė ir papildomai pakomentuoti, kodėl nustatyta tokia kainodara, nenorėjo. Jokio atsakymo į klausimus raštu nesulaukėme.

„Monist boutique by SPA VILNIUS“

Trečiasis viešbutis, kurio kaina viršijo 2000 Eur dviems – „Monist boutique by SPA VILNIUS“. „Booking“ platformoje buvo nurodyta šio viešbučio kaina, kuri siekė 2084 Eur. 

Tiesa, platformoje nurodoma, kad ši kaina yra sumažinta ir prieš kainos sumažinimą siekė 2716 Eur. 

Patikrinome kainas už tą patį laikotarpį ir viešbučio internetinėje svetainėje. Pasirinkus tą patį laikotarpį, galima sutaupyti - svetainėje kaina siekia 1859.18 Eur.

SPA VILNIUS grupės pardavimų ir marketingo vadovė Akvilė Dagilytė sutiko pakomentuoti, kodėl yra pasirinkta tokia kainodara ir koks užimtumas įprastai būna šiame viešbutyje vasaros sezono metu. 

„Vasaros sezonu nakvynės kaina pajūryje iš tiesų aukštesnė nei kitu metų laiku. Ypatingai jei kalbame apie ilgiuosius savaitgalius, šiuo konkrečiu atveju – Žolinių savaitgalį, kai Lietuvos pajūryje nelieka nė vienos laisvos vietos. 

Pajūrio svečiams išleisti mažiau gali padėti nakvynės užsakymas kuo iš anksčiau (dauguma viešbučių taiko dinaminę kainodarą ir artėjant datai – kainos kyla), taip pat dažnai kainos, užsakant tiesiogiai, yra kiek mažesnės nei užsakant per tarpininkus (pavyzdžiui, Booking.com).

Kalbant apie Monist, tai – išskirtinės kokybės, dizaino ir vienas naujausių viešbučių Palangoje. 

Nors kainos iš pažiūros atrodo aukštos, bet Monist svečiai kainos ir kokybės santykį vertina itin aukštai. Pavyzdžiui, kainos ir kokybės santykis Booking platformoje yra įvertintas net 9,2. 

Šiuo atveju viešbutis tampa ne tik nakvynės vieta. Svečias randa kokybę, aukščiausio lygio aptarnavimą, SPA paslaugas, išskirtinį restoraną, interjerą, o svarbiausia – jausmą, kurį sukelia viešbutis vos įžengus pro duris. 

Nors Monist dar labai jaunas viešbutis, ką tik atšventęs antruosius metus, jį jau spėjo įvertinti ir pamėgti tiek svečiai iš visos Lietuvos, tiek ir užsienio, ir vasaros sezonu (net ir ne pačią geriausią oru vasarą, kaip ši) šis boutique stiliaus viešbutis būna pilnai užpildytas“, – komentavo A. Dagilytė.

„Senoji Hansa Hotel“

Ketvirtasis tarp nakvynių vietų, viršijančių 2000 Eur už 7 nakvynių laikptarpį – „Senoji Hansa Hotel“. Kaina už poilsį šiame viešbutyje siekė 2028 Eur. Verta paminėti, kad kaina nurodyta už kamabrį su 3 lovomis. 

„Booking“ platformoje, pasirinkus nakvynę dviems, buvo pateikta tokia opcija. Rezervacijos tiesiogiai per internetinę svetainę neradome, tad palyginti kainų negalėjome. Viešbutis į mūsų užklausą neatsakė.

„Žilvinas Hotel“

Paskutinis rastas viešbutis, kurio kaina 2000 Eur. neviršijo, tačiau beveik siekė šią sumą – „Žilvinas Hotel“. 

Nakvynė šiame viešbutyje, apsistojant dviems, siekė 1950 Eur „Booking“ platformoje. Apgyvendinimą užsakant tiesiogiai iš viešbučio internetinės svetainės, taip pat galite šiek tiek sutaupyti, nes kaina čia siekia 1883 Eur.

Gavęs užklausą, viešbutis žadėjo į ją atsakyti ir pateikti atsakingo asmens komentarą, tačiau komentaro vis dar nesulaukėme.

Tokios vasaros neprisimena 

Stebint sunkiai prognozuojamus šios vasaros orus, kyla klausimas, kaip susiplanuoti kokybišką poilsį pajūryje ir ką ten šiemet išgyvena patys verslininkai? Jų įspūdžiais „Defi diena“ laidoje dalinosi Palangos viešbučių ir restoranų asociacijos vadovė Laura Taučiūtė. 

Tokios vasaros Palanga neatmena jau daugiau nei dešimtmetį, „Delfi diena“ laidoje tikino pašnekovė. 

Visgi, Palanga net tokią vasarą sulaukia svečių ir Lietuvos bei užsienio ir jie oro neišsigąsta. 

Srautas, žinoma, mažesnis nei tokiu pat metu pernai, tačiau Palanga kasmet, pasak L. Taučiūtės, daro vis daugiau, kad svečio poilsis būtų kuo kokybiškesnis:

„Tiek miesto infrastruktūra, besiplečianti kiekvienais metais labai stipriai, investuodama į kokybiškus parkus, aktyvias veiklas, taip pat verslas mato, ko reikia mūsų svečiui bei ką galima pasiūlyti, kai Palangos svečias negali džiaugtis pajūrio malonumais, pušyno malonumais pasivaikštant. 

Yra kitos paslaugos, kurios puikiai dera atostogų metu, – SPA paslaugos, aktyvios paslaugos, sporto veiklos. Žmonės šiais metais atvykę į Palangą tikrai pakankamai turiningai leidžia laiką, priklausomai, ko jie nori ir tikisi. 

Natūralu, jei žmogus tikisi tik saulės ir paplūdimio – deja, mes negalim to nuolat pasiūlyti, bet kiekvieną dieną naujiena ir per dieną oras pasikeičia tris kartus. 

Jeigu prognozės rodo, kad yra vėjuota ir lietinga – Palangoje būna taip, kad lietaus net nėra ir yra vėjas arba vėjas nurimsta ir yra saulė“, – apie permainingus orus ir galimybes Palangoje, kai orai nelepina, pasakoja L. Taučiūtė.

Kalbėdama apie pernykštes ir šiųmetes kainas Palangoje, L. Taučiūtė sako, kad jos nėra pakitusios tiek, kiek spėjo pasikeisti išlaikymo kaštai. 

Pašnekovės teigimu, jei kainas Palangos verslininkai derintų prie padidėjusių kaštų – kainos turėtų pakilti apie 40 proc. 

„Šiai dienai kainos yra identiškos kaip praeitų metų, kai kuriais atvejais net mažesnės, nes vėlgi, kad pritrauktų dar daugiau svečių – viešbučiai nekelia kainų, restoranuose, kadangi padidėjęs PVM ir darbo užmokestis, kai kur kainos pakilusios 2–3, daugiausia 7 procentus, bet tikrai ne daugiau. 

Tai svečias tikrai nepajunta to, kiek mes pajuntame nuėję į parduotuvę, matome maisto produktus pabrangusius. Verslas prisiima sau didesnę atsakomybę“, – tikina pašnekovė.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder