Linas Šiautkulis paskelbtas Lietuvos marketingo asociacijos garbės nariu
Garbės nario statusas už ypatingus nuopelnus Asociacijai arba aktyvią veiklą Lietuvos marketingo bendruomenės labui suteikiamas išskirtiniais atvejais visuotinio narių susirinkimo sprendimu.
L. Šiautkulis prie Lietuvos marketingo asociacijos narių prisijungė dar 2008 metais. 2012 m. Linas buvo išrinktas LiMA valdybos nariu (iš viso valdyboje buvo 6 kadencijas), o nuo 2016 m. užėmė valdybos pirmininko poziciją (4 kadencijos).
„Visos asociacijos vardu dėkoju už ilgametį Lino darbą ir pastangas stiprinant tiek pačią asociaciją, tiek keliant marketingo srities vertę. Vadovaujant Linui organizacija išaugo iki vienos didžiausių bendruomenių ir svarbiausių profesinių asociacijų Lietuvoje, iš kurios pavyzdį ima ir kitos Europos šalių asociacijos. Jo ekspertiškumas ir lyderystė padėjo stiprinti marketingo profesijos prestižą, o mokėjimas sutelkti komandą siekiant bendro tikslo leido kokybiškai plėtoti LiMA veiklą. Tikiu, kad Linas ir toliau aktyviai įsitrauks į LiMA projektus“, – sako LiMA direktorė Alvydė Palaimaitė.
„Esu dėkingas LiMA bendruomenei už pasitikėjimą ir nuostabų besitęsiančios kelionės etapą. Kelionė su LiMA nesibaigia niekada. LiMA siekis auginti ir stiprinti marketingą Lietuvoje seniai perlipo šios organizacijos ribas, o teigiami pokyčiai matomi ne tik versle, bet ir viešajame sektoriuje. Kiekvienas augantis marketingo srityje augina ir LiMA, o kiekvienas norintis augti marketingo srityje tampa ir LiMA bendruomenės dalimi. Organizacijos atvirumas, siekis dalintis ir bendradarbiauti tapo stipria platforma tolesnei marketingo švietimo ir jo strateginės reikšmės įtvirtinimo misijai, o joje gimstančios idėjos – daug didesnės už kiekvieno mūsų atskirai“, – įvertinimu džiaugiasi garbės nariu paskelbtas L. Šiautkulis.
Linas turi sukaupęs daugiau nei 20 metų patirtį marketingo komunikacijoje, dirbdamas su didžiausiomis Lietuvos įmonėmis ir tarptautiniais prekės ženklais. Pastaruosius aštuonerius metus jis dirba vienos didžiausių žiniasklaidos planavimo agentūrų Baltijos šalyse „BPN Intense“ vadovu. Prieš tai Linas vadovavo vienam didžiausių interneto reklamos tinklų „Adnet media“. Taip pat Linas aktyviai dalyvauja edukacinėje marketingo veikloje, skaito pranešimus universitetuose ir konferencijose vartotojų elgsenos, skaitmeninės rinkodaros komunikacijos ir tendencijų temomis.
Rašyti komentarą