Šis pasiekimas yra svarbus ne tik KKT, bet ir visam Lietuvos krovos sektoriui bei šalies ekonomikai. Tapę lyderiais regione stipriname Klaipėdos uosto poziciją tarptautinėje rinkoje ir prisidedame prie regiono ekonomikos augimo.
Krovos apimčių augimas kuria naujas darbo vietas, didina vietos tiekėjų užsakymus ir skatina sektoriaus plėtrą.
Per 2024 – uosius KKT pasiekė šiuos rezultatus:
•Perkrauta 6,94 mln. tonų krovinių, 11 proc. daugiau nei per 2023 metus, kai krovos apimtys siekė – 6,27 mln. t;
•Konteinerių perkrauta 499 129 TEU, kai 2023 – ais krova sudarė - 494 062 TEU;
•Ro – Ro krovos apimtys sudarė 1,158 mln. tonų, t.y. 49 proc. daugiau lyginant su 2023 m.;
•Generalinių krovinių perkrauta 928 tūkst.t, t.y. 45 proc. daugiau nei 2023 m.;
•Aptarnauta 1154 krovininių laivų.
2024 – ieji pasižymėjo, kaip Ro - Ro ir generalinių krovinių augimo metai. Išaugusiems keltų krovos rodikliams įtaką darė naujų „TT – Line“ tiesioginių maršrutų į Karlshamną (Švedijoje), Travemiundę (Vokietijoje) atidarymas.
Per savaitę Ro – Ro terminale aptarnaujami net 7 keltų maršrutai. Generalinių krovinių augimą lėmė didesnė nei įprastai specializuotų krovinių krova, tokių kaip: metalo gaminiai, trąšos ar vėjo jėgainių komplektai. 2024 m. vėjo jėgainių krova lyginant su 2023 m. augo net 58 proc.
Nepaisant fakto, jog praėjusiais metais dėl aukštų gabenimo konteineriais kainų dalis krovinių buvo gabenama ne konteineriuose, vis tik dėka augančio Lietuvos eksporto ir importo konteinerių krova, skaičiuojant TEU išlaikė augimo tendencijas.
Per praėjusius metus KKT investavo apie 23 mln. eurų į veiklos procesus, infrastruktūros gerinimą bei naują krovos techniką.
Terminalą pasiekė moderni krovos technika: 2 STS (Ship-To-Shore) kranai, 2 RTG (Rubber Tire Gantry) kranai, tuščių konteinerių keltuvas ir kita smulki krovos technika.
Įsigyta technika padeda įgyvendinti bendrovės užsibrėžtą tikslą - mažinti aplinkos taršą. Įgyvendintas automatinių vartų sistemos diegimas, kurio dėka pilnai automatizuotas patekimas į konteinerių terminalo teritoriją.
Vartų automatizavimas didina terminalo vartų pralaidumą, yra naudingas autotransporto vairuotojams, gamtai ir miestui – vairuotojai į konteinerių terminalą patenka suplanuotu laiku, visus atvykimo formalumus susitvarko per porą minučių neišlipant iš vilkiko.
KKT šeštus metus iš eilės patenka tarp 15 proc. stipriausių įmonių Lietuvoje. Šis įvertinimas atspindi įmonės teigiamą ekonominę būklę ir finansinius rezultatus, taip pat – indėlį į Lietuvos ekonomikos plėtrą ir sąžiningą verslo kultūrą.
Rašyti komentarą