Spaudoje po kiekvieno atidarymo kyla nedidelis bangavimas apie tinklo kilmę, karą, Ukrainą, bet greitai nurimsta, o tinklas sėkmingai atsidarinėja parduotuves toliau.
Tuo tarpu kitose Europos šalyse – Vokietijoje, Lenkijoje, Didžiojoje Britanijoje, Ispanijoje savo veiklą baigė.
Kokios to priežastys ir kaip iš viso veikia šis prekybos tinklas – atsakysime šiame tyrime...
Visų pirma ką matome atvykę į šią prekybos vietą.
Prekybinė salė nustatyta paletėmis, kelis šaldiklius ir patalpą-šaldytuvą, kasos stalus.
Tai yra minimalios investicijos į parduotuvę – tai bus ne daugiau, kaip 20.000 eurų.
Darbuotojų skaičius bus iki 10.
Kuo prekiaujama, koks yra asortimentas?
Visų pirma, tai nėra hard discount – žemų kainų parduotuvė klasikine prasme, kaip kartais bandoma įvardinti Mere.
Visgi klasikiniame žemų kainų parduotuvių modelyje asortimentas suformuojamas remiantis principu „vienas poreikis – viena prekė“, kad pirkėjas galėtų patenkinti visus poreikius, o Mere yra labiau „reikalingų arba o gal prireiks prekių“ parduotuvė – eidamas čia nesi tikras dėl to kas čia bus, tik supranti, kad bus kažkas pigaus.
Reiškia, kad važiuodamas čia, negali planuoti pirkinių ir nusipirksi tai ko ir neplanavai.
Tai labiau išparduotuvė.
Kokios gi prekės asortimente.
Yra ir lietuviškų tiekėjų – Volfas Engelman, Krekenavos agrofirma, Daisena, dalis įmonių (kaip kad UAB Daivida, kitaip žinoma, kaip Rokiškio mėsinė) šifruojasi po užsakomaisiais gaminiais, jeigu pagal kilmės šalis – be jokios abejonės yra rusiškų, baltarusiškų prekių – tinklas gi rusiškas, bet yra daug latviškų, estiškų, lenkiškų, ukrainietiškų, turkiškų, vokiškų, šveicariškų prekių, galima aptikti net Lidl tinklo prekių ženklų.
*Utionok (rus) – ančiukas)
Ne visas prekes galima palyginti, bet skirtumas yra nuo 20 iki 50 procentų, o kai kur ir daugiau.
<< Sausainiai OREO su vanilės skonio įdaru 176g >>
<< CHUMAK Saulėgrąžų aliejus 1 l >>
Rašyti komentarą