Rusijos "McDonald's" nukopijuotas restoranas tampa tarptautiniu

Rusijoje veikiantis greitojo maisto tinklas "Vkusno I Tochka" ("Skanu ir viskas") išėjo į tarptautinę rinką ir plečiasi į Baltarusiją, - rašo euronews.com. 

Rusijos "McDonald's" nukopijuotas restoranas tampa tarptautiniu

"Žengiame į naują rinką", - sakė tinklo savininkas Aleksandras Govoras.

"Dabar "Vkusno I Tochka" veiks ne tik Rusijoje, bet ir Baltarusijoje". 

"Tai tik pradžia", - pridūrė jis.  

Vkusno I Tochka" perėmė "McDonald's" veiklą Rusijoje po to, kai JAV greitojo maisto milžinė pasitraukė iš šalies po Rusijos invazijos į Ukrainą. 

Nuo pat atidarymo birželio mėn. 800 restoranų, kuriuose veikė "McDonald's", susidūrė su tiekimo grandinės problemomis, įskaitant bulvyčių ir "Coca-cola" trūkumą, ir tai buvo nelengva Rusijos prekės ženklo keitimo pradžia. 

Penktadienį išplatintame pranešime bendrovė teigė, kad "baigia" sudaryti franšizės sutartį su Baltarusijos greitojo maisto restoranų tinklu, priklausančiu bendrovei "KSB Victory". 

Pasak Rusijos valstybinės žiniasklaidos priemonės TASS, ji planuoja šešiuose Baltarusijos miestuose, kurie šiuo metu veikia su "McDonald's" prekės ženklu, atidaryti 25 parduotuves. 

Jie "pradės dirbti su naujuoju prekės ženklu per kelias savaites, kai bus užbaigtos visos būtinos teisinės procedūros ir "išspręsti organizaciniai klausimai", pranešė TASS ir pridūrė, kad šis žingsnis "išsaugos" daugiau kaip 2 000 darbo vietų. 

Iki perėjimo greitojo maisto restoranai ir toliau dirbs su "McDonald's" prekės ženklu. 

Bendrovė "Vkusno I Tochka" neatskleidė konkrečios informacijos apie pardavimus, pajamas ir pelningumą, nors jos generalinis direktorius Olegas Parojevas anksčiau piešė rožinį bendrovės sėkmės paveikslą. 

Rugsėjo mėn. jis žurnalistams sakė, kad tinklas pardavė daugiau kaip 1,2 mln. mėsainių, ir tvirtino, kad kartais pasitaiko dienų, kai pardavimai būna didesni nei su "McDonald's" prekės ženklu. 

Šią vasarą dėl bulvių tiekimo problemų daugelyje tinklo restoranų neliko gruzdintų bulvyčių, o "Coca-cola" atsargoms išsekus, tinklas pradėjo tiekti "Dobry Cola" iš čiaupo. 

Per šešis veiklos mėnesius "Vkusno I Tochka" pareiškime teigiama, kad ji visiškai atsigavo po ankstesnių tiekimo grandinės problemų ir pritaikė logistiką, užtikrindama "sklandų visų savo įmonių darbą". 

Kovo 14 d. "McDonald's" uždarė visus savo restoranus Rusijoje, kilus Vakarų reakcijai dėl Rusijos invazijos į Ukrainą. 

Visos jos parduotuvės buvo parduotos vietos licencijos turėtojui "Govor", kuris inicijavo visapusišką prekės ženklo keitimą. 

Šiuo metu "Vkusno I Tochka" veikia 62 Rusijos regionuose, kur šiuo metu atidaryta daugiau kaip 830 vietų.

Organizatorių nuotr.

Organizatorių nuotr.

VE.lt fotomontažas 

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder