Sezono naujovė: iš Klaipėdos - į Travemiundę

(4)

Šešerius metus Klaipėdoje dirbanti Vokietijos keltų bendrovė „TT-Line“ ką tik - šiemet rugsėjį - atidarė naują tiesioginę liniją Klaipėda-Travemiundė. Keltas į šį Vokietijos uostą iš mūsų uosto išplaukia penktadieniais vakare, o grįžta šeštadieniais vakare.

Pasak Vokietijos keltų bendrovės „TT-Line“ Klaipėdoje įkurtos UAB „TT-Line Lietuva“ pardavimų ir rinkodaros specialistės Kristinos Achenbachės, iki šiol Travemiundę buvo galima pasiekti vadinamaisiais jungiamaisiais keltais, plaukiančiais į Švediją. 

Iš Klaipėdos išplaukusiam keltui sustojus Treleborgo uoste keleivis persėda į kitą keltą ir keliauja į Travemiundę arba Rostoką. O kartais net nereikia keisti kelto.

„Mes siūlome šiuos jungiamuosius keltus Švedijos Karlshamno ir Treleborgo kryptimis. 

Iš Klaipėdos yra šeši išvykimai: 3 - į Treleborgą, 3 - į Karlshamną ir dabar prisidėjo dar vienas papildomas tiesioginis išvykimas į Travemiundę“, - sako pardavimų ir rinkodaros specialistė.

Turint omenyje jungiamuosius keltus siūlomi išvykimai į įvairius uostus. Pvz., atplaukę keltu į Karlshamną žmonės gali neišlipę toliau keliauti iki Treleborgo. 

Tiek keltui sustojus Karlshamne, tiek Treleborge, iš šių uostų galima toliau keliauti į Vokietiją. 

Jeigu keleivis iš Treleborgo plaukia į Travemiundę, jam kelto keisti nereikia, bet jeigu jis renkasi Rostoką, Treleborge reikėtų pakeisti keltą", - aiškino K. Achenbachė.

Pasak jos, keleivių ir krovinių kelte, plaukusiame iš Klaipėdos į Travemiundę, buvo daugiau nei tikėtasi. Manoma, kad šitas maršrutas pritaps visame „TT-Line“ maršrutų žemėlapyje ir po kurio laiko bus populiarus.

Pernai vasarą „TT-Line“ atidarė naują keltų liniją Klaipėda-Karlshamnas. 

Tokiu pat maršrutu plaukia ir Danijos bendrovės AB „DFDS Seaways“ keltai. Pasak K. Achenbachės, keleivių ir krovinių srautai joje auga. 

Pastaruoju metu netgi daugiau keleivių renkasi Karlshamną, nes į jį kelionės laikas trumpesnis - plaukiama 13 valandų, o į Treleborgą - 18 valandų.

Paklausta, kaip sekasi konkuruoti su „DFDS Seaways“, K. Achenbachė atsakė: „Puikiai, nes galime daugiau pasiūlyti: du uostus Švedijoje ir geras kainas.“

Jos teigimu, keleivių ir krovinių visuose maršrutuose po truputį daugėja. „Manau, lietuviams Švedija buvo dar neatrasta šalis. Šalia jos yra Danija. 

Tikrai yra ką pamatyti ir be nuostabios gamtos. Po aktyvaus darbo pasinerti į Švedijos gamtą su senais medžiais ir pasakojamas vikingų istorijas šiais laikais yra kažkas tokio ir labai gerai atpalaiduoja“, - mano pokalbininkė.

Šiemet į „TT-Line“ maršrutus grįžo laivas „Tom Sawyer“, kuris 2023 metais buvo išnuomotas kitoms kompanijoms. 

Jis vėl užsuka ir į Klaipėdą. Laivas „Marco Polo“, kuris 2023 metais užplaukė ant seklumos prie Švedijos krantų, buvo suremontuotas ir grįžo į rikiuotę vasaros pradžioje.

Priešingai nei „DFDS Seaways“ keltai, „TT-Line“ nėra paskyrusi vieno konkretaus kelto kuriam nors maršrutui. Jie yra keičiami.

Bilietų kainos šiemet nedidėjo. Vienintelė naujovė, pasak K. Achenbachės, anglies dioksido apyvartinių taršos leidimų prekybos sistema, kurią nuo šių metų sausio 1 d. turėjo taikyti ir laivybos kompanijos, t. y. pirkti leidimus aukcionuose.

LAIVYNAS

Iki 2022 m. „TT-Line“ turėjo 7 ro-pax tipo keltus: „Marco Polo“,„Tom Sawyer“,„Huckleberry Finn“,„Nils Dacke“,„Robin Hood“, „Akka“, „Tinker Bell“. 2022-aisiais bendrovės laivyną papildė du ekologiški laivai „Nils Holgersson“ ir „Peter Pan“.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder