„Švyturys-Utenos alus“ tesi pažadą atlikti 240 gerų darbų: siekia kurti savanorystės tradicijas
(2)Visos paramos akcijos vykdomos glaudžiai bendradarbiaujant su vietos organizacijomis, bendruomenėmis ir gyventojais, siekiant, kad kiekviena iniciatyva būtų pritaikyta realiems žmonių poreikiams.
„Bendrovės kolektyvas į gerų darbų darymo akciją įsitraukė labai aktyviai – kolegos patys siūlo, ką galima nuveikti, organizuoja įvairias paramas, buria grupes savanorystei. Nors mokslininkus, menininkus, sportininkus, įvairias visuomenės iniciatyvas finansiškai remiame jau daugelį metų, tikime, kad fizinis mūsų pačių kolektyvo įsitraukimas į bendruomenių veiklą dar labiau sustiprins bendrystę, paskatins savanorystės tradicijų puoselėjimą visuomenėje, versle. Manome, kad verslas ne tik turi puikias galimybes, bet ir pareigą prisidėti prie šalies gerovės ir paskatinti tą patį daryti visuomenę“, – sako „Švyturio-Utenos alaus“ ir „Carlsberg“ Baltijos šalyse vadovas Rolandas Viršilas.
Bendrovė kviečia visuomenę prisidėti siūlant, kam šiuo metu labiausiai reikalinga pagalba. Turintieji idėjų geriems darbams ar žinantieji, kur savanorystė reikalingiausia, raginami kviesti „Švyturio-Utenos alaus“ komandą prisijungti prie prasmingų iniciatyvų.
Gerų darbų sąrašas plečiasi
Pagalba paramos, globos organizacijoms, atliekų rinkimas, nemokami kvietimai į renginius ir muziejus – tik keli šios akcijos, kurią vasarą bendrovė „Švyturys-Utenos alus“ paskelbė tikėdama, kad verslo klestėjimui būtina stipri, įsitraukusi visuomenė, jos palaikymas, darbai.
Akcijos metu bendrovės darbuotojai dar aktyviau įsitraukė į pagalbą „Maisto bankui“ – savanoriavo padėdami pakuoti ir dalinti maisto produktus nepasiturintiems žmonėms. Bendrovė savo produkcijos skyrė ir „Maisto banko“ savanoriams, kurie savo laiką ir energiją aukoja siekdami padėti stokojantiems žmonėms.
Bendrovė taip pat prisidėjo prie Lietuvos Raudonojo Kryžiaus paramos rinkimo akcijų, skatindama visuomenę įsitraukti į šią svarbią misiją. Sostinėje dirbantys bendrovės darbuotojai surinko geros kokybės indus ir išdalijo „Carito“ organizacijai, kuri jais aprūpino socialiai pažeidžiamus asmenis.
Įmonė taip pat prisidėjo prie tradicinės akcijos „Mokinio krepšelis 2024“, kurios tikslas - padėti vaikams, augantiems sudėtingomis sąlygomis, gauti visus mokymosi reikmenis naujiems mokslo metams. Ši iniciatyva užtikrina, kad mažiau galimybių turintys vaikai galėtų pradėti mokslo metus visiškai pasirengę ir su nauju ryžtu mokytis.
Bendrovės komanda lankėsi ir gyvūnų prieglaudoje „Tautmilės globa“, kur padėjo vedžioti gyvūnus ir atliko kitus reikalingus darbus.
„Tai gali atrodyti tik nedideli darbai, tačiau įsivaizduokite, jei bent po vieną menką darbą kas mėnesį padarytų kiekvienos įmonės kolektyvas, kiekviena šeima, kiekvienas valstybės pilietis. Gyventume dar geresnėje šalyje, turėtume kur kas mažiau vargą patiriančių žmonių, aplinka būtų tvarkingesnė. Reikia pripažinti, kad verslo savanorystė šalyje iki šiol nėra labai giliai įsišaknijusi, tad norime pradėti kurti tradicijas“, – sako „Švyturio-Utenos alaus“ vadovas.
Daug dėmesio skirta aplinkos tvarkymui ir švarinimui, mat tvarumas ir aplinkos išsaugojimas yra vienos prioritetinių bendrovės veiklų. Įmonės komanda Vilniaus Salotės ežero paplūdimyje rinko atliekas, tvarkė aplinkinių miškų teritorijas, o Utenoje padėjo švarinti Vestuvių kalno apylinkes.
Siekdamas skatinti kultūros prieinamumą ir parodyti dėkingumą aktyviausiems savanoriams, „Švyturys-Utenos alus“ padovanojo jiems kvietimus į įvairius renginius.
Lietuvos šaulių sąjungos, Maltiečių, „Carito“ ir „Maisto banko“ savanoriai gavo kvietimus į krepšinio klubo „Žalgiris“ rungtynes. Be to, po MO muziejų buvo surengtos ekskursijos „Mamų unijos“, Senjorų užimtumo centro bei „Jaunimo linijos“ savanoriams, suteikiant jiems galimybę prasmingai praleisti laisvalaikį ir įkvėpti kūrybinių idėjų.
Savanorystė stiprina kolektyvą ir kelia įmonės kultūrą
Projekto „240 gerų darbų“ misija yra ypač svarbi ir bendrovės kolektyvui, nes ji skatina gilų tarpusavio ryšį, puoselėja vertybes.
„Švyturys-Utenos alus“ ragina savo darbuotojus kuo labiau įsitraukti į savanorystės veiklas. Jiems siunčiami naujienlaiškiai, bendrovės biuruose iškabinti plakatai, kuriais darbuotojai kviečiami rinktis iš skirtingų savanorystės galimybių, siūlyti savo idėjas.
Kaip teigia R. Viršilas, komandinė savanorystė stiprina kolektyvinę atsakomybę, skatina bendrumo jausmą, prisideda prie profesinio ir asmeninio tobulėjimo, didina prasmės ir pasididžiavimo jausmą.
„Norime sukurti vertybėmis pagrįstą kultūrą, kurioje darbuotojai jaustųsi svarbia visos šalies socialinio ir kultūrinio vystymosi dalimi, paskatinti prisidėti prie prasmingo įmonės vaidmens visuomenėje. Tikiuosi, kad kitoms bendrovėms ši misija taps pavyzdžiu, kaip sėkmingai integruoti socialinę atsakomybę į verslą, padidinti darbuotojų pasididžiavimą savo darboviete, tapti jos ambasadoriais“, – teigia R. Viršilas.
Mecenatystė – įmonės genuose
Bendrovė jau daug metų laikosi vienos pamatinių jos ir visos „Carlsberg“ grupės vertybių – pelnas įvairiomis formomis turi grįžti visuomenei.
„Carlsberg“ grupė kasmet daugiau nei daugiau nei 53 mln. Eur dividendais išmoka fondams „Carlsberg Foundation“, „New Carlsberg Foundation“ bei „Tuborg Foundation“, kurie šias lėšas paskirsto mokslo tyrimams, mokslininkams, menininkams remti, kultūros puoselėjimui, gamtos apsaugai.
Lietuvoje tuo pačiu keliu žengia ir „Švyturys-Utenos alus“, siekdama tapti viena pavyzdinių įmonių mecenatystės srityje. Pasaulinės alaus rinkos lyderės tradicijas Lietuvoje puoselėjanti bendrovė aktyviai prisideda prie įvairių socialinių akcijų, remia gabiausius jaunus menininkus ir mokslininkus.
Prieš kelerius metus „Švyturys-Utenos alus“ tapo didžiuoju MO muziejaus rėmėju, bendrovė taip pat buvo viena pagrindinių renginio „Kaunas – Europos kultūros sostinė 2022“ rėmėjų.
Ypatingas dėmesys skiriamas Klaipėdai ir jos krašto socialinių iniciatyvų, mokslininkų, sportininkų, menininkų skatinimui. Tuo rūpinasi prieš daugiau nei dešimtmetį įkurtas „Švyturio Klaipėdos kilmės fondas“.
Rašyti komentarą