„iPhone 17“ savininkai skundžiasi dėl problemų prisijungiant prie „Wi-Fi“: kaip galima išspręsti šią problemą

„iPhone 17“ serija parduodama puikiai, bet neapsieina be problemų. Vis daugiau naujų modelių – „iPhone 17“, „17 Pro“, „Pro Max“ ir „iPhone Air“ – savininkų skundžiasi dėl „Wi-Fi“ ryšio sutrikimų.

Pranešama, kad ryšys nutrūksta, kai atrakinamas įrenginys, išmanusis telefonas kelioms sekundėms praranda ryšį, o tada vėl prisijungia.

Panašūs sutrikimai veikia ir kitas funkcijas: „Bluetooth“ ir belaidį „CarPlay“. 

Sprendžiant iš diskusijų „Reddit“, problema dažnai kyla naudojant „Apple Watch“.

Kai kurie vartotojai pažymi, kad jei užrakinti laikrodį arba išjungti jo „Bluetooth“, sutrikimai pasitaiko rečiau.

Priežastis, matyt, susijusi ne su aparatine įranga, o su „iOS 26“. 

Šioje kartos „Apple“ perėjo prie savo „N1“ lusto su „Wi-Fi 7“ ir „Bluetooth 6“ palaikymu, ir atrodo, kad būtent programinė įranga sukelia gedimus. 

Tie, kurie įdiegė „iOS 26.1 beta“, praneša apie stabilesnį „Wi-Fi“ veikimą.

Galimi laikini sprendimai:

atnaujinti sistemą iki „iOS 26.1 beta“;

užblokuoti „Apple Watch“ arba išjungti jų „Bluetooth“;

pakeisti maršrutizatoriaus nustatymus (pavyzdžiui, išjungti „Multi-Link Operation“ arba padalyti 2,4 ir 5 GHz diapazonus);

Anksčiau mes pranešėme, kad atsparumo bandymas patvirtino pagrindinį naujųjų iPhone trūkumą. 

Perėjimas nuo titano prie aliuminio iPhone 17 Pro lėmė tai, kad išmanieji telefonai lengvai subraižomi.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder