Į unitazo vidų integruotas skaitytuvas, veikimo principu primenantis brūkšninių kodų skaitytuvą, šviesos spinduliu „nuskaito“ į klozetą patenkančias išmatas ir nustato jų savybes.
Atsisėdus ant sėdynės, sistema automatiškai įsijungia, o surinkti duomenys akimirksniu persiunčiami į specialią mobiliąją programėlę.
Programėlėje vartotojai gali stebėti savo virškinimo įpročius kalendoriaus formatu, sekti tendencijas ir net gauti individualius gyvenimo būdo patarimus.
Sistema išskiria išmatas pagal septynis formos ir kietumo tipus – nuo „granuliuotų“ iki „banano formos“ ar visiškai skystų, taip pat pagal spalvą (rudos arba tamsiai rudos atspalviai) ir kiekį (didelis, vidutinis, mažas).
Pasak „Toto“ atliktos apklausos, net 76 proc. japonų po tuštinimosi atkreipia dėmesį į savo išmatų būklę, tačiau vos 6 proc. tokią informaciją fiksuoja skaitmeniniu formatu.
Naujoji technologija sukurta atsižvelgiant į augantį vartotojų susidomėjimą sveikatos rodikliais, kuriuos galima įžvelgti ir kasdieniuose organizmo procesuose.
Legendinį „Washlet“ bidė dangtį dar 1980 m. pristatęs „Toto“ nuolat tobulino savo gaminius, siekdama daugiau švaros, komforto ir vandens taupymo.
Pastaraisiais metais bendrovė vis labiau koncentruojasi į sveikatingumo sritį.
Išmaniųjų unitazų su išmatų analizės funkcija pirmieji modeliai „Neorest LS-W“ (nuo 542,3 tūkst. jenų, apie 3 200 eurų) ir „AS-W“ (nuo 493,9 tūkst. jenų, apie 2 900 eurų) Japonijoje pasirodė rugpjūčio 1-ąją dieną. Įmonė tikisi, kad trečiaisiais metais po pristatymo pardavimai sieks apie 7 300 vienetų.

Rašyti komentarą