Pavyzdžiui, jei ryte elektromobilis veikia kaip maršrutinis autobusas, po pietų, kai jis įkraunamas, jis virsta maisto gamybos-pardavimo-saugojimo platforma, o vakare salone galima įrengti kino salę.
„Toyota e-Palette“ ilgis yra 4950 mm, plotis – 2080 mm, aukštis – 2650 mm. Autobusas skirtas vežti 17 žmonių, įskaitant vairuotoją. Gale keleiviams numatytos keturios sėdimosios vietos, dar trys atlenkiamos sėdynės yra priešais plačias įėjimo duris.
Grindų aukštis reguliuojamas ir svyruoja nuo 270 iki 370 mm, naudojant papildomą pandusą žmogus neįgaliojo vežimėlyje gali pats įvažiuoti į saloną.
Elektromobilis yra įrengtas 204 AG varikliu ir 72,82 kWh galios akumuliatoriumi, leidžiančiu nuvažiuoti iki 250 km be papildomo įkrovimo.
Vairo valdymo sistema yra „laidinė“. Iki 2027 m. „Toyota“ planuoja įdiegti „e-Palette“ pilnavertį ketvirto lygio autonomijos „autopilotą“.
„Toyota“ įvertino „e-Palette“ 29 mln. jenų (apie 106 tūkst eurų), tačiau šiam modeliui taikoma didelė Aplinkos ministerijos subsidija, skirta komercinio transporto elektrifikacijai skatinti.
Elektrinis furgonas gaminamas pagal užsakymą.

Rašyti komentarą