Planuojamos krovos poveikio aplinkai vertinimo informacija rodo, kad metalų laužą sandėliuoti ir perkrauti ketinama Smeltės pusiasalyje, ties 144 krantine - ten kur laužo krova vyksta ir dabar.
"Metalų laužo krovos metinė apyvarta - 500 tūkst. tonų per metus, vienu metu didžiausias laikomas metalų laužo kiekis - 100 tūkst. tonų", - skelbia paviešinta informacija.
Dabartiniai pajėgumai siekia 300 tūkst. tonų per metus, metalo laužą įmonės teritorijoje krauna bendrovė "Tolmeta".
"Klasco" vadovas Vitalijus Muštukas "Vakarų ekspresui" sako, kad kiekį žadama didinti reaguojant į galimą tokios paslaugos poreikio augimą.
"Mes matome, kad gali išaugti poreikis, bet kad tas didesnis kiekis bus - tai ne faktas. Tikimybė yra, bet reikėtų klientų klausti. Žinant, kad procedūros labai užtrunka, norime ruoštis iš anksto", - sakė V. Muštukas.
Anot jo, šiemet tikimasi perkrauti apie 270 tūkst. tonų metalo laužo.
Šią vasarą Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacija skelbė, jog Klaipėdos uoste metalo krovos apimtys auga labai sparčiai, nes per jį eksportuojamas metalo atliekos ne tik iš Lietuvos, bet ir aplinkinių valstybių.
Lydos Lubienės kontroliuojamai "Achemos grupei" priklausanti "Klasco" atskirose Klaipėdos uosto teritorijose taip pat krauna medžio skiedras, pakuotas trąšas, metalo konstrukcijas, skaldą, žvyrą, smėlį ir įvairius kitus krovinius, joje šiuo metu dirba apie 450 darbuotojų.
Per 2023 metus įmonė bendrai perkrovė 9,1 mln. tonų krovinių (2022 metais - 9,5 mln. tonų), gavo 37,2 mln. eurų pajamų (38,3 mln. tonų), pernai grynasis nuostolis viršijo 2 mln. eurų. Užpernai nuostolis buvo dar didesnis - 3,8 mln. eurų.
Rašyti komentarą