Visuomenė pasmerkė šuniukais naujakurius į Klaipėdą viliojusį verslą

Gyventojus į Klaipėdoje vystomą daugiabučių namų kvartalą uostamiesčio bendrovė viliojo pažadu prie įsigyto būsto pridėti šuniuką. Toks siūlymas sulaukė ir žmonių, ir organizacijų pasmerkimo ir netrukus dingo iš virtualiosios erdvės.

Gruodžio 2-ąją šiaurinėje Klaipėdos dalyje, Botanikos sodo kaimynystėje vystomo kvartalo „Danės krantas“ vystytojai socialiniuose tinkluose paskelbė, kad pirkėjams dovanoja augintinį.  
„Įsigykite būstą Klaipėdoje ir dovanosime jums išsvajotą augintinį! Įsikurkite naujuose namuose su pūkuotu draugu. Projekto pirkėjams dovanojame augintinį. Naujiems namams - naujas šeimos narys dovanų“, - skelbia „Facebook“ ir „Instagram“ šią savaitę išplatinti reklaminiai maketai, kuriuose pavaizduoti terjeras ir pudelis. 

Galimiems butų pirkėjams skirta informacija netrukus sulaukė reklamos idėją smerkiančių socialinių tinklų vartotojų komentarų - tarp jų ir pastebėjimų, kad šuniukai yra gyvi padarai ir negali būti dovanojami, o gyvūnus kaip priemonę pirkėjų viliojimui pasirinkusį verslą vadino neatsakingu.

Panašiai sureagavo ir Lietuvos kinologų draugija, bendrovės siūlymą šuniuką dovanoti kaip priedą prie buto pavadinusi triuku ir parsidavimu.

„Trūks plyš – „parsiduot“! (...) Lietuvos kinologų draugija tokius siūlymus smerkia ir jiems nepritaria. Atsakingas šunų veisėjas niekada nesiūlys savo išveistų šuniukų kažkokiems su morale prasilenkiantiems projektams. Smerkiame tokį NT bendrovės sumanymą ir požiūrį“, - feisbuke skelbė draugija.

Griežtą savo poziciją paskelbė ir Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT), kurios vertinimu gyvūnai negali būti taip atsainiai dovanojami, o reklaminę kampaniją vadino labai neatsakinga.

„Tai labai blogos reklamos pavyzdys ir visiškai netoleruotinas dalykas. Juolab, kad šiuo atveju būsto pirkėjui tokia „dovana“ būtų primetama. Galbūt jis apskritai neturi noro ar nėra pilnai įsivertinęs savo ir šeimos narių galimybių laikyti, rūpintis augintiniu ir ilgam laikui priimti į savo namus. 

Augintinis negali būti lyg koks priedas prie pagrindinio „prizo“, net jeigu ir komunikuojama apie jo dovanojimą tik atsakingiems šeimininkams. Išties apmaudu, kad šios reklamos kūrėjai nuėjo labai neatsakingu keliu bei paskleidė neapgalvotą žinutę. 

Raginame tokių kampanijų daugiau neorganizuoti, nes tai prieštarauja gyvūnų gerovės principams“, – VMVT pranešime teigia Gyvūnų gerovės skyriaus vedėja Gintarė Mockevičienė.

Reklama iš socialinių tinklų pašalinta praėjus maždaug 16 valandų nuo jos publikavimo pradžios. 

Daugiabučių namų kvartalą vystanti uostamiesčio įmonė „Danės krantas“ teigia, kad skatina atsakingą gyvūnų auginimą, o reklama skirta tik tiems naujakuriams, kuriems naminiai augintiniai yra aktualūs.

„Siekdami skatinti atsakingą gyvūnų auginimą, nusprendėme naujakuriams, kuriems tai aktualu, išpildyti svajonę ir padovanoti šuniuką iš sertifikuoto veislyno. Klientai galės patys pasirinkti veislę, kuri labiausiai atitinka jų šeimos poreikius. Taip pat, jei pirkėjas neplanuoja įsigyti naujo šeimos nario arba nuspręs suteikti namus prieglaudos augintiniui, bus suteikta speciali nuolaida butui įsigyti“, - teigiama „Danės kranto“ atstovės „Vakarų ekspresui“ atsiųstame komentare.

„Šis pasiūlymas yra ne tik iš meilės gyvūnams, bet ir dėl to, kad rūpinamės mūsų projekto gyventojų gerove ir gyvenimo kokybe“, - priduria įmonė.

„Danės kranto“ vystytoja kvartale šiaurinėje Klaipėdos dalyje, Botanikos sodo kaimynystėje, prie Danės planuoja pastatyti iš viso 11 daugiabučių namų.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder