Darnaus judumo plano, matyt neskaitei ir kalbi partijos įkaltomis citatomis :) Ten tikrai nerašom, kad reikia plėsti parkavimo rinkliavą daugiabučių namų kiemuose. O patvirtino rinkliavos plėtrą valdantieji su konservatoriais priešaky. Pritariu autorei - rinkliava naudos davė tik KKT, nes tvarkos daugiau kiemuos neatsirado.
Sm
Sm,
Prie viso to kas pasakyta keli nepatogūs akcentai, kuriuos patogu nutylėti pučiant burbulą.
1. Kas abskritai įvedė mokamą rinkliavą?
2. Kas patvirtino darnaus judumo planą?
Žinant šiuo du atsakymus, straipsnis skaitosi su šypsena veide. Sėkmės!
&&Cirkas...
&&Cirkas...,
Klaipėdos viešasis transportas dar pusė bėdos, kituose šalies miestuose daug prastesnis. O kur padėti mašiną grįžus po darbo, va, kur problema, ir ją reikia spręsti kuo greičiau.
Cirkas ne daugiau.Gerinkite viešą transporto susisiekimą
Cirkas ne daugiau.Gerinkite viešą transporto susisiekimą,
Nestato požeminių aikštelių, nestato daugiaukščių aikštelių...bet apmokestina ir stebisi kodėl apmiršta centras ir aplink jį...Paslauga prekybos centrams. Kažkam didelė nauda?
8
8,
Vien per 2022 metus už parkavimo kontrolę – VšĮ Klaipėdos keleivinis transportas ne „uždirbo“ , o SURINKO iš mūsų daugiau nei 1 mln. Eur
Tadas
Tadas,
Siautėja mieste liberalai.
AK
AK,
Kur tu buvai, bobut mano? Reikėjo nususint miestą, kad tiek išstenėtum? Nuo pat pradžios buvo aišku, kad rinkliavos pagrinde dengs pačios įstaigos sąnaudas, ir ne kažką daugiau. Miestas-vaiduoklis yra tikroji eksperimento kaina.
Lauk
Lauk,
Tikiuosi naujas meras išmes iš savivaldybės valdininkus, kurie leidžia tam vykti. O tą kromelį KKT jau seniai metas uždaryti, kam jis reikalingas? Kitose savivaldybėse tokių įstaigų nėra, susitvarko dar geriau ir nėra tokių kosminių išlaidų išlaikyti visai chebrytei "gerų" žmonių
t.t
t.t,
apie gatviu laityma druskos tirpalu ziemos metu 88k tai yra kas dien ,otikriausiai tai 8kartai per tris men.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Darnaus judumo plano, matyt neskaitei ir kalbi partijos įkaltomis citatomis :) Ten tikrai nerašom, kad reikia plėsti parkavimo rinkliavą daugiabučių namų kiemuose. O patvirtino rinkliavos plėtrą valdantieji su konservatoriais priešaky. Pritariu autorei - rinkliava naudos davė tik KKT, nes tvarkos daugiau kiemuos neatsirado.
Prie viso to kas pasakyta keli nepatogūs akcentai, kuriuos patogu nutylėti pučiant burbulą.
1. Kas abskritai įvedė mokamą rinkliavą?
2. Kas patvirtino darnaus judumo planą?
Žinant šiuo du atsakymus, straipsnis skaitosi su šypsena veide. Sėkmės!
Klaipėdos viešasis transportas dar pusė bėdos, kituose šalies miestuose daug prastesnis. O kur padėti mašiną grįžus po darbo, va, kur problema, ir ją reikia spręsti kuo greičiau.
Nestato požeminių aikštelių, nestato daugiaukščių aikštelių...bet apmokestina ir stebisi kodėl apmiršta centras ir aplink jį...Paslauga prekybos centrams. Kažkam didelė nauda?
Vien per 2022 metus už parkavimo kontrolę – VšĮ Klaipėdos keleivinis transportas ne „uždirbo“ , o SURINKO iš mūsų daugiau nei 1 mln. Eur
Siautėja mieste liberalai.
Kur tu buvai, bobut mano? Reikėjo nususint miestą, kad tiek išstenėtum? Nuo pat pradžios buvo aišku, kad rinkliavos pagrinde dengs pačios įstaigos sąnaudas, ir ne kažką daugiau. Miestas-vaiduoklis yra tikroji eksperimento kaina.
Tikiuosi naujas meras išmes iš savivaldybės valdininkus, kurie leidžia tam vykti. O tą kromelį KKT jau seniai metas uždaryti, kam jis reikalingas? Kitose savivaldybėse tokių įstaigų nėra, susitvarko dar geriau ir nėra tokių kosminių išlaidų išlaikyti visai chebrytei "gerų" žmonių
apie gatviu laityma druskos tirpalu ziemos metu 88k tai yra kas dien ,otikriausiai tai 8kartai per tris men.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.