Klaipėdos universitetas ir „Baltijos“ gimnazija ir toliau drauge augins būsimus inžinierius

Klaipėdos universitetas ir uostamiesčio „Baltijos“ gimnazija toliau tęs bendradarbiavimą ir plėtos prieš trejetą metų pradėtą projektą, pagal kurį šioje bendrojo lavinimo įstaigoje buvo įkurta pirmoji universitetinė inžinerinės krypties klasė. Šiuos mokslo metus čia pradėjo jau trys inžinerinės klasės ir moksleivių susidomėjimas specializuota ugdymo programa tik didėja.

Šiandien Klaipėdos universitete įvykusiame susitikime tiek Universiteto, tiek „Baltijos“ gimnazijos vadovybė pirmuosius bendros veiklos metus įvertino teigiamai. Iš šiemetinių gimnazijos absolventų, kurių išleista 60, net 10 pasirinko inžinerinės krypties studijas, pusė šio skaičiaus – Klaipėdos universitete. „Šie abiturientai dar neturėjo galimybės mokytis specializuotose klasėse, juos pasiekė tik bendra informacija.

Ateity skaičiai, manau, didės“,- sakė Jurgita Račkauskienė. Ji pasidžiaugė, jog šiemet planuota komplektuoti tik dvi šios ugdymo krypties klases, tačiau tėvų ir moksleivių interesas buvo toks, kad mokslo metai prasidėjo su papildoma, trečia klase. Skaičiuojama, jog pasirinkta specializacijos kryptis gimnazistų savaitinį mokymosi krūvį padidina 3 valandomis, tačiau nei vaikų, nei jų tėvų ši aplinkybė negąsdina.

KU rektoriaus prof. dr. Artūro Razbadausko teigimu, ir universitetinių klasių steigimas, ir Universiteto gimnazijos kūrimas turi vieną bendrą tikslą - kad kuo daugiau jaunimo liktų studijuoti Klaipėdoje ir pasinaudotų čia esančiomis karjeros galimybėmis. „Ir tam mes turim dirbti visi – ir Universitetas, ir mokyklos, ir Savivaldybė, ir verslas. Pažiūrėkit aplink, kokie verslų centrai kuriasi, koks kvalifikuotų specialistų poreikis“,- pabrėžė KU vadovas.

Bendradarbiavimo dokumente, kurį savo parašais šiandien patvirtino KU rektorius prof. dr. Artūras Razbadauskas ir „Baltijos“ gimnazijos direktorė Jurgita Račkauskienė, konstatuojama, jog „Gimnazija ir Universitetas, siekdami plėtoti inovatyvią ir ateities ekonomikos poreikius atitinkančią švietimo, mokslo ir studijų sistemą, susitaria būti partneriais, t. y. sutelkti savo materialinius ir žmogiškuosius išteklius, pastangas, darbą, įgūdžius ir profesines žinias, siekdami įgyvendinti ir plėtoti inžinerinio ugdymo strategiją bei padėti mokiniams sėkmingai pasirinkti perspektyviausias technologinių ir inžinerinių studijų Universitete kryptis“.

Pagal sutartį KU įsipareigojo sudaryti galimybes “Baltijos“ gimnazistams ir pedagogams dalyvauti Universiteto mokslininkų ar studentų vykdomose tiriamosiose veiklose, vasaros praktikose, ekspedicijose, baigiamųjų darbų pristatymuose, mokslinėse konferencijose, seminaruose, Jūrinio STEAM atviros prieigos centro organizuojamose edukacijose bei kitose veiklose; leisti Gimnazijos inžinerinio ugdymo klasių mokiniams naudotis turima Universiteto moksline ir mokomąja įranga, edukacinėmis erdvėmis,  ištekliais pamokoms ir praktiniams užsiėmimams.

Su „Baltijos“ gimnazijos universitetinių inžinerinių klasių gimnazistais kaip mokytojai, projektų vadovai, dirba 13 Klaipėdos universiteto dėstytojų iš Jūros technologijų ir gamtos mokslų fakulteto bei Jūros tyrimų instituto.

Sidebar placeholder