atsakyti,kodel senjorai iki 70m lengvatinio bilieto negali įsigyti ketvirčiui,o tik pusmečiui arba metams?Būtu patogiau žmonėms.
Ekonomistui
Ekonomistui,
Kaip dažnai kalbu apie Piš, ekonomistai toliau savo pelno nuostolių ataskaitos nieko nemato, siauras ir bukas požiūris.
Klimato kaita ir tvarumas yra ES sprendimas. Bankų veiklos optimizavimas ir bankomatų naikinimas regionuose yr LB sprendimas. Sveikatos įstaigų centralizavimas yra SAM sprendimas. taigi, gana čia bezdėti nesamones.
Senjorams būtinos lengvatos tenkinti šių sprendėjų norus - važiuoti į kitą miestą paslaugų ar bankomato, neteršiant gamtos.
idomu
idomu,
kaip sekasi elektriniams klaipedos autobusams kai siandien vėl elektra bus 40-70 centu su mokesciais...:D gal vėl kaip turtingiausias lt monako krastas neringa isjungs apsvietima, o gal nevazinės elektriniai o vazinės su tuo baisiu, tarsiu kuru dujom ir dyzelinu :D?.....kuo toliau tuo ciuozia stogas visiems. kaip pvz bandoma apmokestinti dyzelinius auto, benzininius, deda ir deda vis pastangas, o visuoeminis viesas transportas vis brangsta, stoteliu nėra, traukiniu nera, vaziuoja retai, vasara taupo pinigus be kondicionieriu, arba labai seni...beje daugiau negu 50 autoparko vieso neatitinka normu, jei iki 2025 nepasieks rezultatu mokes ES briuseliui milijonus baudu uz sena lauza kad naudoja...
Ekonomistas
Ekonomistas,
Pati sistema iš esmės yra ydinga: viešasis transportas nėra skirtas viešosioms reikmėms tenkinti, bet yra skirtas privatininkų pelnui uždirbti iš varguolių, kurie neįgalūs susimokėti už kitas judėjimo alternatyvas.
B
B,
Supuve autobusai nelabai kuo skiriasi nuo 1990 Ikarus… gėda miestas su atobusais kurie neturi kondisionieriaus, ir dar koks vairuotojas cigarete užtraukia prie vairo..
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
atsakyti,kodel senjorai iki 70m lengvatinio bilieto negali įsigyti ketvirčiui,o tik pusmečiui arba metams?Būtu patogiau žmonėms.
Kaip dažnai kalbu apie Piš, ekonomistai toliau savo pelno nuostolių ataskaitos nieko nemato, siauras ir bukas požiūris.
Klimato kaita ir tvarumas yra ES sprendimas. Bankų veiklos optimizavimas ir bankomatų naikinimas regionuose yr LB sprendimas. Sveikatos įstaigų centralizavimas yra SAM sprendimas. taigi, gana čia bezdėti nesamones.
Senjorams būtinos lengvatos tenkinti šių sprendėjų norus - važiuoti į kitą miestą paslaugų ar bankomato, neteršiant gamtos.
kaip sekasi elektriniams klaipedos autobusams kai siandien vėl elektra bus 40-70 centu su mokesciais...:D gal vėl kaip turtingiausias lt monako krastas neringa isjungs apsvietima, o gal nevazinės elektriniai o vazinės su tuo baisiu, tarsiu kuru dujom ir dyzelinu :D?.....kuo toliau tuo ciuozia stogas visiems. kaip pvz bandoma apmokestinti dyzelinius auto, benzininius, deda ir deda vis pastangas, o visuoeminis viesas transportas vis brangsta, stoteliu nėra, traukiniu nera, vaziuoja retai, vasara taupo pinigus be kondicionieriu, arba labai seni...beje daugiau negu 50 autoparko vieso neatitinka normu, jei iki 2025 nepasieks rezultatu mokes ES briuseliui milijonus baudu uz sena lauza kad naudoja...
Pati sistema iš esmės yra ydinga: viešasis transportas nėra skirtas viešosioms reikmėms tenkinti, bet yra skirtas privatininkų pelnui uždirbti iš varguolių, kurie neįgalūs susimokėti už kitas judėjimo alternatyvas.
Supuve autobusai nelabai kuo skiriasi nuo 1990 Ikarus… gėda miestas su atobusais kurie neturi kondisionieriaus, ir dar koks vairuotojas cigarete užtraukia prie vairo..
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.