Po krantinių rekonstrukcijos - geresnis persikėlimas

Užbaigus apie pusantrų metų trukusią Smiltynės perkėlos krantinių rekonstrukciją abiejose Kuršių marių pusėse keleivių ir transporto perkėlimas turėtų vykti greičiau, efektyviau ir saugiau. Teigiama, kad perkėla dabar jau niekuo nenusileidžia europietiškiems standartams.

Trečiadienį oficialiai paskelbta 5,8 mln. eurų kainavusių ir 19 mėnesių trukusių darbų pabaiga tiek uostamiesčio, tiek Smiltynės pusėje, iš viso rekonstruota 72 metrai krantinių, kurios įrengtos prieš keturis dešimtmečius.

Rekonstrukciją iš dalies finansavusios Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Algis Latakas pabrėžė, kad atnaujinta infrastruktūra užtikrins sklandesnį transporto ir žmonių perkėlimą.

„Rekonstruotos krantinės, įrengtos reguliuojamos rampos padės efektyviau švartuoti keltus ir sklandžiau perkelti keleivius ir transporto priemones“, - sakė A. Latakas.

Rekonstruotose krantinėse įrengti švartavimo stulpeliai, kelio užtvarai, apšvietimas, o senosios rampos pakeistos naujomis - hidraulinėmis.

Jos, pasak Smiltynės perkėlos vadovo Mindaugo Čiako, padės pagreitinti transporto įvažiavimą į keltą.

„Anksčiau perkeliant autobusus ar kitas didesnes transporto priemones reikėdavo joms po ratais dėti specialias konstrukcijas, tai užimdavo laiko. Dabar to nereikės“, - „Vakarų ekspresui“ teigė įmonės vadovas.

Pasak jo, po rekonstrukcijos keltų pakrovimui ir iškrovimui mažiau įtakos turės nepalankios oro sąlygos ar vandens lygio svyravimas, visas procesas taps saugesnis.

„Neužtenka turėti modernius keltus, gerai paruoštas įgulas. Labai svarbus viso veiklos proceso organizavimas“, - sakė M. Čiakas.

Perkėlos darbo nepertraukęs ir dviem etapais vykęs krantinių remontas užbaigtas anksčiau nei planuota - per 19 mėnesių vietoje numatytų 24.

Darbus atlikusios bendrovės „Tilsta“ vadovas Eduardas Grinaveckas atkreipė dėmesį, kad naujos krantinių rampos į Klaipėdą iš Kauno pristatytos barža Nemunu.

„Smiltynės perkėlos rampos, kurios buvo pagamintos Kaune, į Klaipėdą atkeliavo Nemunu, jas atgabenti padėjo Vidaus vandens kelių direkcija. Pirmą kartą toks gaminys transportuotas vandens keliu“, - sakė E. Grinaveckas.

Neringos vicemeras Sigitas Šveikauskas pastebėjo, jog po rekonstrukcijos perkėla niekuo nenusileidžia Europos perkėloms: „Ji rodo, kad čia taikomi europietiški standartai, kurie prisidės prie eilių į keltus mažinimo.“

Rekonstrukcijos užbaigimo ceremonijoje dalyvavęs Klaipėdos meras taip pat atkreipė dėmesį į tai, kad dabar transporto perkėlimas turėtų vykti greičiau.

Uosto direkcija krantinių atnaujinimui skyrė 3,34 mln., o Smiltynės perkėla - 2,47 mln. eurų.

Per praėjusius metus abiejose perkėlose perkelta daugiau nei 725 tūkst. transporto priemonių ir beveik 3 mln. keleivių, rodo Smiltynės perkėlos duomenys.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder