Netaskykit valstybes pinigu apeliuodami i pseudo rupesti saugumu!!! Ten jokio eismo nera. Per diena pravaziuoja 10 masinu. Pestieji ir dviratininkai ramiai telpa. 4 milijonu jiems matai prireike! Sviesofora perreguliuoti?! Kokias dar pugas cia paskleisit? Norit, ale saugia pereja padaryti, salia kelio trinkeles isklokit. Max 10k sumokesit.
AK
AK,
Pagrinde pėstieji bei dviratininkai ten ir naudoja, automobilių eismas menkas, nes transportas daugiau važiuoja nuo jūros pusės. Pastatyti greičio ribojimo ženklą transportui tiems keliems metrams, perspėjimą apie pėsčiuosius bei dviratininkus, ir baigta.
klp
klp,
reikia kreiptis i antimonopolinę tarnybą, kad atliktų tyrimą ir pradėtų reguliuoti kainą įmonei kuri reguliuoja šviesoforų prijungimą. Kadangi tai vienintelė įmonė kuri gali reguliuoti tuos šviesoforus tai jie kokią nori tokią kainą nusistato, o antimonopolinė tarnyba pažiūrėtų sąnaudas ir nustatytų kainą.
Genys
Genys,
Įrengtų piestiesiems šviesafora ir tiek.
Liberalus cinizmas , buvęs miesto valdyme ,
Liberalus cinizmas , buvęs miesto valdyme , ,
Drąsiai " nusispjovė " į gyventojus , o rezultatą matome ___Su Girulių gyventojais tiesiogiai bendravęs Klaipėdos miesto tarybos narys Vidmantas Dambrauskas įsitikinęs, kad tiek Savivaldybė, tiek už geležinkelių infrastruktūrą atsakinga AB „LTG Infra“ bei kitos kontroliuojančios institucijos padarė klaidą, kai derino triukšmą slopinančių sienelių įrengimo projektą.
Ano politiko, tuo metu buvo panaikinta senoji pėstiesiems skirta perėja, o nauja neįrengta
Garbus
Garbus,
tegu arba sedi namie, arba parduoda namus ir eina i seneliu prieglauda gyventi.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Netaskykit valstybes pinigu apeliuodami i pseudo rupesti saugumu!!! Ten jokio eismo nera. Per diena pravaziuoja 10 masinu. Pestieji ir dviratininkai ramiai telpa. 4 milijonu jiems matai prireike! Sviesofora perreguliuoti?! Kokias dar pugas cia paskleisit? Norit, ale saugia pereja padaryti, salia kelio trinkeles isklokit. Max 10k sumokesit.
Pagrinde pėstieji bei dviratininkai ten ir naudoja, automobilių eismas menkas, nes transportas daugiau važiuoja nuo jūros pusės. Pastatyti greičio ribojimo ženklą transportui tiems keliems metrams, perspėjimą apie pėsčiuosius bei dviratininkus, ir baigta.
reikia kreiptis i antimonopolinę tarnybą, kad atliktų tyrimą ir pradėtų reguliuoti kainą įmonei kuri reguliuoja šviesoforų prijungimą. Kadangi tai vienintelė įmonė kuri gali reguliuoti tuos šviesoforus tai jie kokią nori tokią kainą nusistato, o antimonopolinė tarnyba pažiūrėtų sąnaudas ir nustatytų kainą.
Įrengtų piestiesiems šviesafora ir tiek.
Drąsiai " nusispjovė " į gyventojus , o rezultatą matome ___Su Girulių gyventojais tiesiogiai bendravęs Klaipėdos miesto tarybos narys Vidmantas Dambrauskas įsitikinęs, kad tiek Savivaldybė, tiek už geležinkelių infrastruktūrą atsakinga AB „LTG Infra“ bei kitos kontroliuojančios institucijos padarė klaidą, kai derino triukšmą slopinančių sienelių įrengimo projektą.
Ano politiko, tuo metu buvo panaikinta senoji pėstiesiems skirta perėja, o nauja neįrengta
tegu arba sedi namie, arba parduoda namus ir eina i seneliu prieglauda gyventi.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.