„Vičiūnai“ produkciją gamino visiems penkiems didiems Lietuvos prekybos tinklams
(3)Kaip rašoma portalo publikacijoje, iš pradžių dėl to nuskambėjo „Maxima“ ir „Iki“, šią savaitę akys nukrypo ir į „Lidl“, o dabar paaiškėjo, jog tas pats vyko ir „Norfos“ bei „Rimi“ prekybos tinkluose.
„Norfos“ prekės ženklui „Kolumbo“ įmonei priklausanti gamykla „Plungės kooperatinė prekyba“ gamino surimi lazdeles, o „Vičiūnai ir partneriai“ – lašišą. (...)
Šios produkcijos galima rasti ir po privačiais „Rimi“ prekių ženklais „Rimi Smart“ bei „Rimi“. „Plungės kooperatinė prekyba“ bei kita „Vičiūnų“ įmonė „Baltic Food Partners“ tinklui gamino surimi lazdeles, silkių filė“, – rašo „Delfi“.
Jau skelbta, kad „Vičiūnams“ priklausanti įmonė gamino produkciją tinklo privačiai etiketei „Nautica“.
Praėjusią savaitę žiniasklaida skelbė, kad „Vičiūnų“ grupės gaminių buvo galima įsigyti perkant „Maxima“ plėtojamo „Well done“ prekės ženklo produkcijos.
Rusijoje tebeveikiančios bendrovės gaminių anksčiau turėjo ir „Iki“ parduotuvės, kuriose jos buvo paženklintos prekės ženklu „Clever“.
ELTA primena, kad „Vičiūnų grupė“ dar nėra pardavusi Kaliningrado srities mieste Sovietske veikiančios gamyklos, kuri toliau tęsia veiklą.
Perrinktas Kauno miesto meras Visvaldas Matijošaitis yra ne kartą sakęs, jog bendrovė iš Rusijos rinkos palaipsniui traukiasi, ieško gamyklai pirkėjo.
Praėjusį rugsėjį įmonė pranešė, jog filialų Rusijoje ir Baltarusijoje pardavimo procesas „pasiekė kulminaciją“, atrinkusi 5 potencialius pirkėjus.
Vis tik šį balandį skelbta, kad „Vičiūnų grupės“ grynasis pelnas Rusijoje 2022 m. siekė 24,87 mln. eurų, t. y. kelis kartus daugiau nei 2021 m., kai uždirbta 8,76 mln. eurų.
Rašyti komentarą