Kaip gudrus bedarbis du metus nemokamai valgė: tūkstantis nemokamų pietų per maisto pristatymo programėlę
Bedarbis Takuya Higashimoto iš Nagojos miesto (Aichi prefektūra) aptiko, kad gali apeiti „Demae-can“ platformos pinigų grąžinimo politiką teigdamas, jog negavo užsakymo. Iš tikrųjų maistas būdavo pristatytas, tačiau vyras pranešdavo apie „neįvykdytą pristatymą“ ir gaudavo kompensaciją.
Kad nebūtų demaskuotas, jis naudojo 124 skirtingas paskyras, daugumą išgalvotais vardais ir adresais. Registruodavosi naudodamas išankstinio mokėjimo korteles, o vėliau profilius ištrindavo. Tokiu būdu Higashimoto nebaudžiamas naudojosi pristatymo paslauga daugiau nei dvejus metus, kol įmonei nepadarė žalos, siekiančios 3700000 jenų (apytiksliai 24000 JAV dolerių).
Tyrėjai išsiaiškino, kad paskutinė afera įvyko liepos 30 dieną: vyras susikūrė naują paskyrą, užsisakė ledų, bento ir vištienos kepsnių, o vėliau pareiškė, kad negavo pristatymo, ir vėl gavo 16000 jenų kompensaciją.
Po sulaikymo Higashimoto pripažino savo kaltę: „Iš pradžių tiesiog norėjau patikrinti, ar tai suveiks. O paskui jau nebegalėjau sustoti.“
Jo istorija paskatino „Demae-can“ pakeisti bekontakčio pristatymo politiką ir įdiegti sukčiavimo aptikimo sistemą, kad būtų išvengta panašių atvejų.

Rašyti komentarą