Bulvaras: Išdykėliai okulistai

(1)

Prieš metus per Lietuvą nuvilnijo skandalėlis, kurį sukėlė dėl seksizmo kritikuota optikos tinklo „Fielmann“ reklama.

Joje optikos darbuotojas tarsi seksualiai priekabiauja prie klientės, klausia, ar jai tai pirmas kartas, o moteris atsako „taip“. Tuomet vyras, merkdamas akį, sako, kad moteriai labai pasisekė.

„Atvykite į “Fielmann„. Pirma regos patikra - nemokama. Tik suaugusiems“, - nuskamba reklamoje.

Po skundų šią reklamą tyrė Žurnalistų etikos inspektoriaus ir Lygių galimybių kontrolieriaus tarnybos. Nors konstatuota, kad ji gali atrodyti provokuojanti, neetiška ir net vulgari, pažeidimų nenustatyta.

Kolegų pavyzdžiu pasekti nusprendė ir akių klinika „Lirema“. Tiesa, ne taip viešai.

Ji kreipėsi į savo pacientus ir paprašė užpildyti anoniminę pacientų pasitenkinimo apklausos anketą.

„Bulvaro“ agentams tapo labai įdomu, kaip žinios apie pacientų pasitenkinimą padės „Liremai“ tobulėti.

Juk esminis klausimas, kaip jie pasitenkina, taip ir liko neužduotas.

Nors negalima nesutikti, kad pasitenkinę pacientai klinikoje tikrai jausis dar geriau.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder