Jaunosios atlikėjos pasirodymas tapo teigiamos nuotaikos gurkšniu po daug valandų trukusio skrydžio vėlavimo ir sukėlė audringą reakciją socialiniuose tinkluose.
Kaip pasakojo liudininkai, lėktuvas buvo užlaikytas daugiau nei dvi valandas, o po to dar dvi valandas skraidė virš Orlando, kol pagaliau nusileido.
Kai maža mergaitė pasinaudojo vidine garso sistema, ji pradėjo dainuoti keleiviams.
Ji pasirinko dainą „How Far I'll Go“ iš animacinio filmo „Moana“.
Vaizdo įrašas su šiuo momentu buvo paskelbtas „TikTok“ vartotojo @druziroaming.
@druziroaming When your Delta flight is delayed 2 hours and you circle Orlando for another 2… But then a little girl sings Moana on the crew mic and suddenly everything feels okay 🥹🎤✨ #DeltaAirlines #FlightDelay #OrlandoWeather #Moana #Wholesome #InFlightEntertainment #DisneyMagic #FeelGood ♬ som original - Romeu
Jis parašė:
„Kai jūsų Delta skrydis vėluoja 2 valandas, jūs dar 2 valandas skraidote virš Orlando, bet tada maža mergaitė dainuoja į mikrofoną, ir staiga viskas tampa gerai“.
Kadruose matyti, kaip rimta veido išraiška mergaitė laiko interfoną ir dainuoja.
Kai kurie keleiviai su malonumu dainavo kartu, kai kurie šypsojosi, o kitų reakcija buvo santūri – vienas iš keleivių nufilmavo moterį, akivaizdžiai susierzinusią dėl to, kas vyksta, o jos palydovas su gera šypsena rodė taikos ženklą ir ritmiškai linksėjo galva.
Kita keleivė pavadino vaiko pasirodymą „drąsiu poelgiu“ ir su malonumu dainavo kartu su ja.
Komentare po vaizdo įrašu ji parašė:
„Daugelis keleivių yra susierzinę, nes dėl vėlavimo praleido savo jungiamuosius skrydžius, bet man tai patiko. Kai mergaitė baigė, daugelis žmonių jai plojo“.
„TikTok“ vaizdo įrašas surinko milijonus peržiūrų ir sukėlė gyvas diskusijas.
Vartotojų komentarai buvo nevienareikšmiški: vieni gyrė mergaitę už drąsą ir gebėjimą pakelti žmonėms nuotaiką stresinėje situacijoje, kiti manė, kad tokie poelgiai yra nepriimtini skrydžio metu.
Kai kurie teigė, kad, nepaisant gerų ketinimų, pavargusi ir susierzinusi komanda nėra pasirengusi klausytis dainų – net ir vaikų.
Atsižvelgdama į rezonansą socialiniuose tinkluose, „Delta Air Lines“ vis dėlto nusprendė sureaguoti. Kompanijos atstovas pareiškė: „Esame dėkingi keleivei už tai, kad ji pasidalijo savo talentu, ir atsiprašome už vėlavimą.“
Šaltinis: cursorinfo.co.il

Rašyti komentarą