Dažniausiai žmonės nenori papildomai mokėti už tai, kad galėtų sėdėti šalia savo giminaičių ar draugų, arba nori sėdėti prie lango - jie įsitikinę, kad kiti keleiviai turėtų atsisakyti savo vietų.
Tačiau ne visais atvejais tinka prašyti kitų keleivių, kad jie su jumis pasikeistų vietomis lėktuve.
Dabar socialinių tinklų naudotojai pastebėjo naują nemalonią tendenciją, kuri vis dažniau pasitaiko skrydžių metu - ir jau spėjo jai suteikti "sėdynės užgrobėjų" pavadinimą.
Jos esmė ta, kad kai kurie keleiviai pirmieji įbėga į lėktuvo saloną ir užima norimas, o ne jiems skirtas vietas. Kai į lėktuvą įeina tikrasis vietos „savininkas“, "sėdynės užgrobėjai" kategoriškai atsisako išeiti, sakydami, kad jie pirmieji čia atėjo.
Ypač daug dėmesio į šią tendenciją dar 2024 m. vasarą atkreipė influencerė Shannon Ella, savo „TikTok“ puslapyje pasidalijusi liūdna bendravimo su „sėdynių užgrobėjais“ patirtimi skrydžio iš Toronto į Šarlotauną (abu miestai yra Kanadoje) metu.
„Sumokėjau už vietą prie lango, bet kai atėjau į savo vietą, kažkas jau sėdėjo joje. Ir kai pasakiau:
„Ei, man atrodo, kad tu sėdi mano vietoje“, jis pažvelgė į mane ir pasakė: „Nemanau“, - atskleidė tinklaraštininkė.
Ji pridūrė, kad keleivis, užėmęs jos vietą, turėjo vietą toje pačioje eilėje, bet prie praėjimo.
Galiausiai jai teko sugaišti daug laiko ir nervų, kad įtikintų jį sėdėti pagal jos nupirktus bilietus.
Vaizdo įrašas jau surinko daugiau nei 214 000 peržiūrų ir beveik 800 komentarų - žmonės iki šiol dalijasi panašia patirtimi.
Vis dėlto daugelis naudotojų taip pat pažymėjo, kad jiems yra tekę susidurti su panašia patirtimi.
Jų nuomone, „skvoteriai“ užima kitų žmonių vietas, tikėdamiesi, kad kiti keleiviai nenorės įsivelti į ginčą ir tiesiog nusileis.
Tuo tarpu vartotoja Redfishingirl patarė tokiais atvejais nedelsiant kviesti į pagalbą skrydžio palydovus.
„Nedelsiant skambinkite skrydžio palydovams. Nėra jokios dramos. Aš paprašysiu vieną kartą. Po to paskambinsiu pagalbai“, - rašė ji.
Tuo tarpu vartotojas slapyvardžiu mommaball, prisistatęs skrydžio palydovu, pritarė, kad tokiais atvejais vertėtų prašyti orlaivio personalo pagalbos:
„Vienas iš didžiausių mano džiaugsmų - įsodinti keleivius į tinkamas vietas.“
Rašyti komentarą