Jei pirmenybę teikiate kartaus skonio maisto produktams, pavyzdžiui, stipriai kavai, o ne kapučino, 90 proc. juodajam šokoladui, o ne pieniniam šokoladui, tai gali reikšti "karčią tiesą" apie jūsų psichinę sveikatą. tai rašo laikraštis "NY Post", remdamasis 2016 m. atliktu tyrimu, kuriame buvo nagrinėjamos žmonių skonio preferencijos ir tai, ką jos pasako apie jų asmenybę.
"Ekspertai įspėja, kad žmonės, mėgstantys karčius maisto produktus, gali turėti labai tamsiąją pusę ir pasižymėti psichopatinėmis, antisocialiomis ir sadistinėmis asmenybės savybėmis", - rašo leidinys.
Taigi Insbruko universiteto (Austrija) mokslininkai, atlikdami novatorišką tyrimą, ištyrė 953 amerikiečių skonio pomėgius. Tyrimo dalyvių buvo klausiama apie jų pomėgį saldiems, rūgštiems, sūriems ir kartiems maisto produktams ir gėrimams.
Po to tie patys žmonės turėjo atsakyti į keturias skirtingas asmenybės apklausas, kuriose buvo vertinami antisocialūs asmenybės bruožai, tokie kaip psichopatija, narcisizmas, agresija ir sadizmas.
Tyrimo rezultatai parodė, kad buvo nustatytas reikšmingas ryšys tarp didesnio mėgavimosi karčiais maisto produktais, tokiais kaip džinas su toniku, juodoji kava ir juodasis šokoladas, ir polinkio į buitinį sadizmą bei psichopatiją.
Buitiniai sadistai paprastai mėgaujasi sukeldami skausmą kitiems arba stebėdami, kaip jie kenčia. Šiems žmonėms taip pat gali patikti žiūrėti kruvinus filmus, jie mano, kad fizinė kova yra jaudinanti, o kankinimo veiksmai jiems atrodo įdomūs.
Psichopatija yra neuropsichiatrinis sutrikimas, kuriam būdingi emocinių reakcijų trūkumai, empatijos stoka ir prasta elgesio kontrolė, paprastai lemiantys nuolatinius antisocialinius nukrypimus ir nusikalstamą elgesį. Tyrimai rodo, kad šia liga gali sirgti 1 iš 22 žmonių.
Kartu tyrėjai įspėjo, kad panašūs skonio pomėgių ir asmenybės sąsajų tyrimai dar tik pradedami. Jie teigė, kad nors tam tikras ryšys gali būti nustatytas, "įrodymų vis dar nepakanka", o tai, kad kažkas mėgsta kartaus maisto, dar nereiškia, kad jam būtinai pasireikš minėti bruožai.
Tyrėjai taip pat pripažino, kad yra svarbus skirtumas tarp pirmenybės ir praktikos. Jie pabrėžė, kad kai kurie žmonės vengs valgyti pageidaujamą brangų ar riebų maistą, o kitus maisto produktus vartos siekdami būti socialiai aktyvūs ar sveiki.
Jie taip pat pažymėjo, kad tokie populiarūs maisto produktai kaip aitriosios paprikos, alus, vynas ir kava iš pradžių sukelia pasibjaurėjimą, tačiau dėl įtakos ir socialinių pasekmių tampa įgimti.
Įdomu tai, kad kitų tyrimų duomenimis, saldžius produktus mėgstantys žmonės gali pasižymėti didesne empatija bei žmogiškumu, kuris apima teigiamus veiksmus, tokius kaip pagalba, dalijimasis ir rūpinimasis kitais.
Rašyti komentarą