7 geriausios arbatos, kurios gali padėti numesti svorio

Šios arbatos yra nebrangios, todėl jų galima įsigyti bet kuriame prekybos centre.

Jei galvojate, ar reikia į savo mitybą įtraukti arbatą, kad ji padėtų numesti svorio, tikriausiai esate teisingame kelyje.

 Pastebėta, kad kai kurios arbatos ne tik ramina, bet ir gali padėti jums lieknėjimo kelyje, ypač jei jos yra sveikos mitybos dalis.

Be to, arbata gali padėti kontroliuoti svorį, nes joje yra daug antioksidantų ir junginių, kurie gali palaikyti bendrą sveikatą, mažinti uždegimą ir net sumažinti lėtinių ligų riziką.

Nesvarbu, kurią arbatą mėgstate labiau, nes šis gėrimas gali tapti puikiu ir sveiku įpročiu.

Sveikatos leidinyje įvardytos arbatos, kurios gali padėti jums svorio metimo kelionėje.

Žalioji arbata

Žaliojoje arbatoje yra daug antioksidantų, būtent katechinų. Tyrimai rodo, kad katechinai gali palaikyti sveiką medžiagų apykaitą ir padidinti organizmo riebalų deginimo efektyvumą, taip sumažindami riebalų sankaupas, ypač pilvo srityje.

Žaliojoje arbatoje taip pat yra nedidelis kiekis kofeino, kuris gali padidinti medžiagų apykaitos greitį, kuriuo organizmas degina kalorijas.

Kofeinas taip pat gali padidinti riebalų oksidaciją, skatindamas organizmą lengviau naudoti riebalus kaip energijos šaltinį.

Juodoji arbata

Juodoji arbata, nors ir mažiau žinoma nei žalioji arbata, kaip svorio metimo priemonė, taip pat turi daug privalumų šioje srityje.

Fermentacijos procesas juodojoje arbatoje padidina flavonoidų, ypač teaflavinų ir tearubiginų, kurie, kaip manoma, skatina svorio mažėjimą ir riebalų kiekio mažinimą, kiekį.

Šie junginiai gerina medžiagų apykaitą ir mažina visceralinių riebalų kiekį.

"Duomenys rodo, kad juodosios arbatos polifenoliai, kalbant apie teigiamą poveikį svoriui, yra efektyvesni nei jų atitikmenys žaliojoje arbatoje", - pažymima medžiagoje.

Nors juodojoje arbatoje esantis kofeino kiekis gali prisidėti prie didesnių energijos sąnaudų, šie kompleksiniai flavonoidai yra perspektyvi galimybė tiems, kurie nori kontroliuoti savo svorį laikydamiesi dietos.

Oolong arbata

Oolong arbata pagal oksidacijos lygį yra tarp žaliosios ir juodosios arbatos ir pasižymi nauda svorio kontrolei.

Be to, tokioje arbatoje yra įvairių polifenolinių junginių, kurie gali skatinti svorio mažėjimą.

Pažymima, kad šie bioaktyvūs komponentai gerina riebalų apykaitą, didindami organizmo gebėjimą efektyviau deginti riebalus.

"Kai kurie duomenys rodo, kad dvi savaites geriant oolong arbatą padidėja riebalų oksidacija, o tai potencialiai gali padėti žmonėms numesti svorio.

Be to, vieno tyrimo metu nustatyta, kad oolong arbata mažina cukraus ir insulino kiekį kraujyje, o tai taip pat gali paskatinti svorio metimą", - teigiama leidinyje.

Pipirmėčių arbata

Pipirmėčių arbata gali būti dar viena žolelių "partnerė" kontroliuojant svorį, tačiau ji veikia kitokiu mechanizmu nei jos "tikrosios arbatos" kolegės, kurios veikia medžiagų apykaitos procesus, pavyzdžiui, žalioji ir juodoji arbata.

Pipirmėčių arbata gali tiesiogiai skatinti lieknėjimą gerindama virškinimą ir slopindama apetitą.

Pipirmėtėse esantis mentolis veikia kaip natūralus miorelaksantas, ypač virškinamajame trakte, padedantis sumažinti pilvo pūtimą ir pagerinti virškinimą.

"Be to, įrodyta, kad gaivus ir gaivinantis pipirmėčių skonis mažina apetitą, todėl gali sumažėti suvartojamų kalorijų kiekis.

Nors pipirmėčių arbata tiesiogiai nepadidina riebalų apykaitos, dėl savo vaidmens gerinant virškinimą ir kontroliuojant apetitą ji yra naudingas priedas prie svorio metimo režimo, nes siūlo raminantį, nekaloringą gėrimą", - priduria ekspertai.

Imbiero arbata

Imbiero arbata gali padėti numesti svorio dėl jos poveikio virškinimui ir medžiagų apykaitai.

Be to, imbieras veikia kaip stiprus priešuždegiminis ir antioksidacinis agentas.

Šios funkcijos gali padėti padidinti organizmo medžiagų apykaitos greitį, o tai savo ruožtu gali lemti didesnį kalorijų deginimą.

"Vieno nedidelio tyrimo metu nustatyta, kad gėrimas, panašus į imbiero arbatą (karštame vandenyje ištirpintas maltas imbieras), buvo susijęs su mažesniu alkiu, mažesniu maisto suvartojimu ir didesniu sotumu, palyginti su tais, kurie imbiero gėrimo nevartojo", - pabrėžiama medžiagoje.

Ibisų arbata

Tokia arbata yra aitraus skonio, tačiau gali būti maistingas nekaloringas gėrimas tiems, kurie nenori visada gerti paprasto vandens.

Pirminiai junginiai, kurių rasta hibiskuose, tarp jų antocianinai, gali padėti slopinti angliavandenių įsisavinimą, todėl tikėtina, kad tai sumažina su cukrumi ir krakmolu suvartojamų kalorijų poveikį.

Hibiscus arbata

Ši arbatos rūšis yra aitraus skonio, tačiau gali būti sotus, nekaloringas gėrimas tiems, kurie nenori visada gerti paprasto vandens.

Pirminiai hibiskuose rasti junginiai, tarp jų antocianinai, gali padėti slopinti angliavandenių įsisavinimą, todėl tikėtina, kad sumažėja su cukrumi ir krakmolu suvartojamų kalorijų poveikis.

Vienos apžvalgos duomenimis, hibiskų ekstraktas pasižymi antiriebalinėmis savybėmis ir gali padėti sumažinti riebalų kaupimąsi organizme.

Rooibos arbata

Rooibos arbata gaunama iš Pietų Afrikos raudonojo krūmo. Ji žinoma kaip alternatyva be kofeino, įvairiais būdais padedanti mesti svorį.

Ji taip pat turi unikalių antioksidantų, pavyzdžiui, asparagino, kuris gali padėti reguliuoti cukraus kiekį kraujyje ir mažinti riebalų kaupimąsi.

Be to, natūralus saldumas malšina potraukį saldumynams, todėl tai idealus saldžių gėrimų pakaitalas.

Vienos apžvalgos duomenimis, hibiskų ekstraktas pasižymi antiriebalinėmis savybėmis ir gali padėti sumažinti riebalų kaupimąsi organizme.

Skaitomiausi portalai

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder