To: Norėtusi sužinoti- pažiūrėjas į veidrodį tikrai sąžinės nematytum. Pradėk nuo savęs tada to reikalauk iš kitų!
Norėtusi sužinoti
Norėtusi sužinoti,
Kokiu pagrindu KLR šiemet pakėlė kainą už pasinaudojimą vieninteliu Klaipėdoje slipu nuo 6 iki 30 eurų parai ? Gal žemės mokestis padidėjo penkis kartus ? Šiemet beveik niekas iš laivelių savininkų nebegali sau leisti tokios prabangos. Štai ką reiškia monopolija. Sąžinės - nulis.
Rimantas
Rimantas,
labai įdomus reikalas... Pasirodo, +17 vietų išsprendė viso Vakarų Lietuvos regiono problemas su švartavimo vietomis? Plius tai, kad "Mes jau išspaudėme maksimaliai visas galimybes, kokios tik buvo.
Kol kas daugiau plėstis nebegalime", - kalbėjo KLR vadovas." Tai vėl - vienas papildomas laivas, ir nebėra vietų?
Ne Butkaus tai problema - tiek KLR, tiek Smiltynės Jachtklubas tik trina rankom, nes esant tokiai situacijai, galima plėšti kainas kiek nori - nes kur tu daugiau eisi su savo laivu?..
Kol nebus pakankamai uostelių/marinų, nebus ir konkurencijos, ir kainų protingų, ir galimybių pačiam spręsti, kur tu nori stovėti - o ne kur dar bent vietelė likus... Visi, kad yra buvę bent kur užsienyje, žino, kad mūsų paslaugų lygis artimas nuliui, o kainų - kosmosui... Elementarus pavyzdys - normaliuose uosteliuose užsienyje visur stovi bokšteliai (arba kitaip - stambesni stulpai), ant kurio užlipus galima pasikelti ar nusileisti stiebą, lemputę pasikeisti. Lietuvoj - samdyk kraną, valanda 70-100 eur. Ir ne faktas, kad tau to stiebo jei nesulaužys beleidžiant (yra juk buvę, taip?..), tai subraižys, apdaužys, tą pačią lempą ar vėjarodę nulauš...
Yra kur dibti, ko ir linkim.
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
To: Norėtusi sužinoti- pažiūrėjas į veidrodį tikrai sąžinės nematytum. Pradėk nuo savęs tada to reikalauk iš kitų!
Kokiu pagrindu KLR šiemet pakėlė kainą už pasinaudojimą vieninteliu Klaipėdoje slipu nuo 6 iki 30 eurų parai ? Gal žemės mokestis padidėjo penkis kartus ? Šiemet beveik niekas iš laivelių savininkų nebegali sau leisti tokios prabangos. Štai ką reiškia monopolija. Sąžinės - nulis.
labai įdomus reikalas... Pasirodo, +17 vietų išsprendė viso Vakarų Lietuvos regiono problemas su švartavimo vietomis? Plius tai, kad "Mes jau išspaudėme maksimaliai visas galimybes, kokios tik buvo.
Kol kas daugiau plėstis nebegalime", - kalbėjo KLR vadovas." Tai vėl - vienas papildomas laivas, ir nebėra vietų?
Ne Butkaus tai problema - tiek KLR, tiek Smiltynės Jachtklubas tik trina rankom, nes esant tokiai situacijai, galima plėšti kainas kiek nori - nes kur tu daugiau eisi su savo laivu?..
Kol nebus pakankamai uostelių/marinų, nebus ir konkurencijos, ir kainų protingų, ir galimybių pačiam spręsti, kur tu nori stovėti - o ne kur dar bent vietelė likus... Visi, kad yra buvę bent kur užsienyje, žino, kad mūsų paslaugų lygis artimas nuliui, o kainų - kosmosui... Elementarus pavyzdys - normaliuose uosteliuose užsienyje visur stovi bokšteliai (arba kitaip - stambesni stulpai), ant kurio užlipus galima pasikelti ar nusileisti stiebą, lemputę pasikeisti. Lietuvoj - samdyk kraną, valanda 70-100 eur. Ir ne faktas, kad tau to stiebo jei nesulaužys beleidžiant (yra juk buvę, taip?..), tai subraižys, apdaužys, tą pačią lempą ar vėjarodę nulauš...
Yra kur dibti, ko ir linkim.
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.