Neaišku ką dirba LTSA darbuotojai Klaipėdoje, pramoginio laivo techninės apžiūros neprisišauksi, atlieka vos vieną dieną per mėnesį, kartais dar rečiau. Tik meluoja visiems, kad poreikio nėra. Anksčiau per savaitę du kartus apžiūros vykdavo, ir tai eilės stovėdavo. Algas jiems mažinti už tokį darbą.
captain
captain,
staraipsnis apie nieką, tiesiog viskas gerai... kodėl nepasakyti apie IMO auditą, kiek pastabų buvo ir tt. Vadovui nereikia nieko žinoti, tiesiog pasitikiu kažkuo... kas buvo sukurta ir liko nuo LSLA laikų, tai dar ir važiouja. Naujo sukurti tiesiog nei yra noro nei pajėgumų. Laivų inspektoriams siūloma tūkstantis eurų į rankas, tai apie kokius specialists jūs kalbate. Visi šie didieji pertvarkytojai susitvarkė savo reikalus buvusioje KELIŲ INSPEKCIJOJE ir klęsti...
***
***,
Straipsnio autorės požiūris į LTSA darbą kelia pagrįstų abejonių dėl objektyvumo ir kompetencijos. Pasirinktos iliustracijos yra atsitiktinės, net ne iš mūsų šalies (popierinio jūrlapio iliustracija), kas rodo neatsakingą požiūrį į vizualinę medžiagą ir bendrą straipsnio kokybę.
LTSA veikla vykdoma profesionaliai, užtikrinant tiek tarptautinių standartų laikymąsi, tiek efektyvų valdymą. Vadovybės ir administracijos sprendimai orientuoti į aukščiausio lygio klientų aptarnavimą, o minimalūs žmogiškieji ištekliai efektyviai panaudojami operatyviam darbui organizuoti ir užtikrina aukščiausio lygio klientų aptarnavimą.
Svarbu pabrėžti, kad navigaciniai leidiniai, kuriuos sudaro ir teikia platinimui LTSA, visiškai atitinka tarptautinius standartus ir padeda užtikrinti saugią laivybą Lietuvos jurisdikcijai priklausančiuose vandenyse. Nors skaitmeninės navigacijos priemonės tampa vis populiaresnės, popieriniai jūrlapiai išlieka svarbiu navigacijos įrankiu.
Tikimės, kad ateityje tokios svarbos temos bus pristatomos išsamiau, atspindint visus pateiktus argumentus ir objektyvius vertinimus.
Tikimės, kad ateityje tokios svarbos temos bus pristatomos išsamiau, atspindint visus pateiktus argumentus ir objektyvius vertinimus.
,
Be reikalo, amerikiečių jūrų pajėgos vėl mokosi naviguoti prie senų principu, su GPS manipuliavimu jau parodė kad seni principai patys patikimiausi. O mes ką,...?
TOP
Nauji
Rašyti komentarą
Neaišku ką dirba LTSA darbuotojai Klaipėdoje, pramoginio laivo techninės apžiūros neprisišauksi, atlieka vos vieną dieną per mėnesį, kartais dar rečiau. Tik meluoja visiems, kad poreikio nėra. Anksčiau per savaitę du kartus apžiūros vykdavo, ir tai eilės stovėdavo. Algas jiems mažinti už tokį darbą.
staraipsnis apie nieką, tiesiog viskas gerai... kodėl nepasakyti apie IMO auditą, kiek pastabų buvo ir tt. Vadovui nereikia nieko žinoti, tiesiog pasitikiu kažkuo... kas buvo sukurta ir liko nuo LSLA laikų, tai dar ir važiouja. Naujo sukurti tiesiog nei yra noro nei pajėgumų. Laivų inspektoriams siūloma tūkstantis eurų į rankas, tai apie kokius specialists jūs kalbate. Visi šie didieji pertvarkytojai susitvarkė savo reikalus buvusioje KELIŲ INSPEKCIJOJE ir klęsti...
Straipsnio autorės požiūris į LTSA darbą kelia pagrįstų abejonių dėl objektyvumo ir kompetencijos. Pasirinktos iliustracijos yra atsitiktinės, net ne iš mūsų šalies (popierinio jūrlapio iliustracija), kas rodo neatsakingą požiūrį į vizualinę medžiagą ir bendrą straipsnio kokybę.
LTSA veikla vykdoma profesionaliai, užtikrinant tiek tarptautinių standartų laikymąsi, tiek efektyvų valdymą. Vadovybės ir administracijos sprendimai orientuoti į aukščiausio lygio klientų aptarnavimą, o minimalūs žmogiškieji ištekliai efektyviai panaudojami operatyviam darbui organizuoti ir užtikrina aukščiausio lygio klientų aptarnavimą.
Svarbu pabrėžti, kad navigaciniai leidiniai, kuriuos sudaro ir teikia platinimui LTSA, visiškai atitinka tarptautinius standartus ir padeda užtikrinti saugią laivybą Lietuvos jurisdikcijai priklausančiuose vandenyse. Nors skaitmeninės navigacijos priemonės tampa vis populiaresnės, popieriniai jūrlapiai išlieka svarbiu navigacijos įrankiu.
Tikimės, kad ateityje tokios svarbos temos bus pristatomos išsamiau, atspindint visus pateiktus argumentus ir objektyvius vertinimus.
Tikimės, kad ateityje tokios svarbos temos bus pristatomos išsamiau, atspindint visus pateiktus argumentus ir objektyvius vertinimus.
Be reikalo, amerikiečių jūrų pajėgos vėl mokosi naviguoti prie senų principu, su GPS manipuliavimu jau parodė kad seni principai patys patikimiausi. O mes ką,...?
Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.