Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Ar direkcja ar locmanu tarnybos niekada nekaltos, susidureme nekarta… Gausi locmana uz 12 valandu del tarnybu zioplumo ir pats busi kaltas…
Tai kad, 2021-11-19 23:39
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO ĮSAKYMAS DĖL KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO LAIVYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO 2008 m. rugsėjo 10 d. Nr. 3-327 Vilnius 75. Siekdama užtikrinti laivo ir uosto saugumą, nepriklausomai nuo to, ar laive yra locmanas, ar ne, LET veda laivus radiolokaciniu būdu šiais atvejais: 75.1. esant mažesniam kaip 0,5 jūrmylės matomumui; Kas leido dviem laivams prasilenkti įeinant ir išeinant iš Klaipedos uosto, tuo labiau tikiomis oro sąlygomis kaip buvo tą rytą, ar negalima buvo užlaikyti atsišvartavimo laiko išeinančiam laivui ? VTS turi dirbti atsakingai ,o ne gerti kavą kaip kai kurie kapitonai, manant kad jei sumoketa uz locmano patarimus tai ir nereikia įsitempti ir galima atsipalaiduoti. Išeina taip, kad VTS pakišo laivo kapitoną
Ministras, 2021-11-14 14:00
Tikrai, už viską atsako laivo kapitonas, ir nėra ko ginčytis. Bet... viskas vyksta uoste... uosto VTS puikiai žino kur reikės laivams prasilenkti, kad užeidinėja keltas ir tt. Tikrai negalima nusimesti nuo savęs atsakomybės, kontroliuojant laivų eismą. Tam ir yra tos tarnybos. Juk kapitonas nežino prasilenkimo niuansų Klaipėdos uoste. Prasilenkiama siauriausioje vietoje, per rūką... naujas uosto kapitonas matyt turėtų peržiūrėti šių tarnybų kompetenciją.
Captain, 2021-11-14 06:56
Manyčiau, kad viskas tvarkoje, laivo kapitonas atsako už viską ir visada, o locmanas tik kapitono patarėjas ir nedaugiau. Viskas priklauso nuo kapitono experience, o jeigu pas jį tas yra, tai jis turi priimti reikiamus sprendimus čia ir dabar? Galiu pasakyti taip, kad kapitonui priimti sprendimą nušalinti locmaną nuo laivo valdymo nepaprastą, ypač plaukiojant kanaluose, pvz. seaway JAV ar Kanados locmaną, bet galiu patvirtinti, kad nekartą nušalinau, net keičiau su coastguards pagalba ir viskas okay!!! 🐃⚓🚢
Algimantas Požela, 2021-11-13 13:16
Incidentas ivyko tirsto ruko metu, eismas buvo netinkamai reguliojamas uosto eismo tarnybos atsizvelgiant i oro salygas (leido eisma i abi puses, del ko pilnai krautas laivas turejo sumazinti greiti ir priarteti prie krantines), laive buvo uosto locmanas, kuris duodavo nurodimus vairininkui, reguliavo laivo greiti, o kaip visada visa kalte permesta ant kapitono peciu. Labai primena EVER GIVEN atveji Suez canale. Ar pas mus yra tokie pat tyrimu standartai kaip Egypte?
v, 2021-11-13 08:50

Dėmesio! Jūs skaitote komentarų skiltį. Komentarus rašo naujienų portalo VE.lt skaitytojai. Nuomonės nėra redaguojamos ar patikrinamos. Skaitytojų diskusijos turinys neatspindi redakcijos nuomonės.