Lyginant su praėjusių metų geguže, "General Motors Co" pardavimai sumenko 18 proc., o bendrovės "Ford Motor Co" - krito 6 procentais. Savo ruožtu "Fiat Chrysler" paravimų mastas kilstelėjo vos 1 proc. Trečiadienį savo prekybos statistiką turėtų paviešinti ir kitos automobilių gamintojos.
Manoma, kad šie nuosmukiai gali tapti ženklu - JAV automobilių prekyba po šešerių augimo metų pagaliau pasiekė savo viršūnę; beje, toks ilgas augimo laikotarpis nebuvo registruotas nuo pat 1920-ųjų. 2014-2015 metais pardavimų apimtys išaugo 6 proc., tačiau šių metų balandį ūgtelėjo vos 3 procentais.
Tiesa, smunkantis pardavimų aktyvumas gali bent trumpalaikėje perspektyvoje tapti palankus vartotojams. Automobilių gamintojai, siekdami išlaikyti augančią savo dalį JAV rinkoje, linkę siūlyti daugiau nuolaidų. Automobilių supirkimo svetainė "TrueCar.com" skaičiuoja, kad gamintojų išlaidos tokioms iniciatyvoms gegužę galėjo kilstelėti 7 proc. - vidutiniškai vienam automobiliui jos siekė 3 tūkst. 34 JAV dolerius.
Vis dėlto nuolaidos gali pakirsti perpardavinėtojų gaunamą naudą ir gamintojų finansinius profilius, taigi įmonės turėtų atsargiau elgtis susidarius paklausos nuosmukiui.
Rašyti komentarą