"Cadillac" atnaujino prekinį ženklą

"Cadillac" atnaujino prekinį ženklą

Kompanija "Cadillac" atnaujino savo logotipą. Įdomu tai, kad nauja emblema pasirodė be ją lydinčios oficialios informacijos ar pristatymo, tačiau jau naudojama šios markės modelių reklamoje JAV.


Skirtumai tarp naujojo ir ankstesniojo logotipo - minimalūs: šiek tiek pakito "vainikas", juosiantis herbinį skydą, iš naujo perpaišyta
centrinė pastarojo dalis.


"General Motors" koncernas teigia, kad "Cadillac" markė išlieka svarbiausiu BMW, "Jaguar" ir "Mercedes-Benz" konkurentu.  


ve.lt inf.


Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
Sidebar placeholder