Pasak jų, dažniausiai transporto priemonių srautų judėjimo greičiui negatyvų poreikį turi vairuotojai, savo automobilio nosimi beveik įsiremiantys į priekyje judančios mašinos galą. Lygiai tokį patį poveikį turi tie, kurie tarp savo mašinos ir stovinčios priekyje palieka per didelį tarpą.
Abiem atvejais sukuriama "stabdymo banga", kuri galų gale ir tampa transporto srauto sustojimo priežastimi.
Straipsnyje, paskelbtame žurnale "Philosophical Transactions of the Royal Society" mokslininkai lėtų vairuotojų elgesį pavadino pagrindine kamščių priežastimi. O agresyvus elgesys irgi lemia srautų stabdymą, nes tokiems vairuotojams, nuolat staigiai stabdantiems, prireikia daugiau laiko norint vėl pradėti judėti. Galų gale greitis tampa lėtesnis nei viso srauto.
Rašyti komentarą