"Subaru" keičia firminį šūkį ir pristato naują koncepcinį modelį

"Subaru" keičia firminį šūkį ir pristato naują koncepcinį modelį

Japonijos gamintojas "Subaru" pateikė dvi naujienas. Pirma - keičiasi kompanijos šūkis. Nuo šiol jis bus "Confidence in Motion". Verčiant laisvai - patikimas judėjimas.

Ir naujas šūkis, ir antroji naujiena - naujas koncepcinis modelis - bus pristatyti Los Andželo (JAV) autosalone, vyksiančiame lapkričio 19-28 dienomis.

Apie naują "konceptą" "Subaru" atstovai kalbėti nenori. Kol kas visuomenės teismui pateiktas tik mašinos siluetas. Remiantis juo galima spėti, jog tai bus sedanas su žema stogo linija, galbūt - ketverių durelių kupė.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder