Automobilių gamintoja teigė kurį laiką pristabdysianti dalies premijų išmokėjimą, bet tikino galėsianti jas išmokėti jas vėliau.
Pernai VW prisipažino naudojusi programinę įrangą, galinčią klastoti taršos testų rezultatus. Tokia "melaginga įranga" buvo įmontuota maždaug 11 mln. dyzelinių automobilių visame pasaulyje. Koncerno grynieji nuostoliai 2015 metais siekė 5,5 mlrd. eurų.
VW generalinis direktorius Matijas Miuleris (Matthias Mueller) atsiprašė dėl koncerno veiksmų.
Per spaudos konferenciją jis pripažino, kad automobilių gamintoja "nuvylė daugelį žmonių, pasitikėjusių "Volkswagen".
M. Miuleris 2015 metais turėjo gauti 4,76 mln. eurų kompensacinį paketą, iš kurio 880 tūkst. eurų sumos mokėjimas kuriam laikui atidėtas.
Buvęs "Volkswagen" (VW) vykdomasis direktorius Martinas Vinterkornas (Martin Winterkorn), palikęs postą dėl skandalo, sutiko, kad jam būtų atidėtas 30 proc. jam priklausančios sumos išmokėjimas, iš viso jis turėtų gauti 7,3 mln. eurų.
JAV įpareigojo "Volkswagen" atšaukti beveik pusę milijono automobilių, pasiekusių JAV rinką 2009-2015 m. laikotarpiu.
Rašyti komentarą