„Juodojo penktadienio“ išpardavimai internete: rezultatai pranoko lūkesčius

„Juodojo penktadienio“ išpardavimai internete: rezultatai pranoko lūkesčius

Šiemet dėl pasaulinės COVID-19 pandemijos daugeliui prekybos centrų atšaukus didžiuosius „juodojo penktadienio“ išpardavimus, akcijomis pirkėjus viliojo el. prekybos kanalai.

Lietuvos gyventojai, kaip rodo elektroninės parduotuvės „Senukai.lt“ pardavimų statistika, kaip niekada aktyviai pirko internetu, o pardavimų rezultatai vien penktadienį išaugo tris kartus, palyginti su praėjusiais metais.

Virtualiame krepšelyje – siurbliai robotai

Kaip pastebi elektronines parduotuves „1A.lt“ ir „Senukai.lt“ Baltijos šalyse valdančios įmonės „Kesko Senukai Digital“ direktoriaus pavaduotojas komercijai Paulius Palinauskas, šiais metais „juodajam penktadieniui“ išsikrausčius į internetą, srautas į elektronines parduotuves bei užsakymų skaičius augo visose Baltijos šalyse, didėjo ir krepšelio dydis, palyginti su praėjusiais metais.

„Taip pat matome, kad pasiūlymai, kuriuos paruošėme vartotojams, buvo ypač patrauklūs. Užsukusieji apsipirkti rado tai, ko ieškojo. Tai rodo daugiau kaip 70 proc. išaugusi konversija – užsakymų skaičiaus procentas nuo bendro srauto“, – teigia P. Palinauskas.

Pasak jo, šiais metais „Senukai.lt“ pirkėjai daugiausia įsigijo buitinės technikos, elektronikos, žaislų ir žaidimų. Daugelis pirkėjų pirko buities prekių, tarp kurių indai, namų tekstilė. Šių kategorijų pardavimai augo nuo 3 iki 4 kartų, palyginti su praėjusiais metais.

„Juodąjį penktadienį“ pirkėjų krepšeliuose šiemet taip pat karaliavo kvepalai, vidaus baldai, siurbliai robotai, didelės įstrižainės televizoriai.

Daugėja būdų atsiimti internetinius pirkinius

Išpardavimų metu, siekdami palengvinti pirkimo procesą internete, elektroninės prekybos kanalai siūlė ne tik nuolaidas, bet ir papildomas naudas pirkėjams.

P. Palinausko teigimu, ruošiantis išpardavimų sezonui investuota į sandėlių infrastruktūrą, kad prekės klientus pasiektų dar greičiau.

„Pasinaudojusiems „juodo penktadienio“ nuolaidomis nemokamai pristatėme pirkinius į paštomatus ir kurjeriu tiesiai į namus. Vilniuje bei Kaune didžiuosiuose „Senukų“ prekybos centruose atlikti svarbūs pakeitimai leido prekes patiems klientams operatyviai atsiimti tą pačią dieną“, – patirtimi dalijasi P. Palinauskas.

Statistika rodo, kad dažniausiai pirkėjai Lietuvoje rinkosi savarankiškai atsiimti prekes paštomatuose. Antroje vietoje liko kurjerio paslaugos, trečioje – prekių atsiėmimas specialiuose atsiėmimo punktuose.

Ragina nelaukti paskutinės minutės

Elektroninė prekyba yra viena rekomendacijų vengiant susibūrimų viešose vietose, todėl „Kesko Senukai Digital“ ekspertas prognozuoja, kad el. prekybos kanalas iki Kalėdų išliks populiarus.

„Žmonės laikosi karantino taisyklių ir rekomendacijų, esant galimybei, teikia pirmenybę apsipirkti internetu. Klientų laukia dar daug patrauklių kalėdinių pasiūlymų dovanoms ir namų jaukumui prieš metų šventes susikurti“, – sako jis.

P. Palinauskas primena, kad „Senukai.lt“ užsakytas prekes bei dovanas galima saugiai ir greitai pristatyti savo artimiesiems į bet kurį Lietuvos kampelį.

Nepasiant to, jog dovanos perkamos internetu, el. prekybos ekspertas pataria jomis pasirūpinti anksčiau, nes prieš Kalėdas reikalingi papildomi pajėgumai siuntas paruošti, išauga siuntų pristatymo srautai.

„Glaudžiai bendradarbiaujame su siuntų pristatymo bendrovėmis, kad elektroninėje parduotuvėje įsigytos prekės būtų saugiai ir sklandžiai pristatytos mūsų klientams. Nuolat kartu ieškome sprendimų, tobuliname procesus, kad užsakyti pirkiniai pirkėjus pasiektų kuo greičiau“, – tikina P. Palinauskas.

Sidebar placeholder