RRT paskelbė mobiliojo ryšio operatorių paslaugų kokybės įvertinimus

RRT paskelbė mobiliojo ryšio operatorių paslaugų kokybės įvertinimus

Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) paskelbė praėjusių metų mobiliojo ryšio paslaugų kokybės rodiklių įvertinimo ataskaitą. Matavimai atlikti UAB "Bitė Lietuva", UAB "Omnitel", ir UAB "Tele2" tinkluose, naudojant RRT įrangą, sumontuotą transporto priemonėje. Matavimų rezultatai gauti važiuojant miestų gatvėmis bei pagrindiniais keliais.

Vykdant RRT mobiliojo ryšio kokybės tyrimą, visuose operatorių tinkluose per 2015 m. atlikta 2,8 tūkst. bandomųjų skambučių ir išsiųsta 3,4 tūkst. trumpųjų žinučių (SMS), kurių metu įvertinta skambučio sujungimo trukmė, balso perdavimo kokybė, SMS pristatymo trukmė ir kiti kokybiniai rodikliai.

Bandymų metu daugiausia nesėkmingų kvietimų įvyko "Bitė Lietuva" (3,75 proc.) ir "Tele2" (3,63 proc.) tinkluose, mažiausiai - "Omnitel" (1,96 proc.).

Greičiausiai skambutis sujungiamas "Bitė Lietuva" (5,50 s) ir "Omnitel" (6,18 s) tinkluose, kiek ilgiau palaukti tenka "Tele2" (7,05 s) tinkle.

Balso perdavimo kokybė "Bitė Lietuva" ir "Tele2" tinkluose įvertinta panašiai: atitinkamai 3,25 ir 3,32 balo, "Omnitel" skirta daugiausia - 3,57 balo.

Vertinant trumpųjų tekstinių žinučių (SMS) paslaugų kokybę, mažiausiai nesėkmingų SMS pristatymų užfiksuota "Bitė Lietuva" tinkle (0,35 proc.), šiek tiek daugiau "Omnitel" tinkle (0,43 proc.) ir daugiausia - "Tele2" tinkle (0,82 proc.).

SMS žinutė greičiausiai pristatoma "Bitė Lietuva" tinkle (6,80 s), kiek ilgiau tenka palaukti "Omnitel" (7,28 s) ir "Tele2" (7,31 s) tinkluose.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder