Pasak VMG grupės generalinio direktoriaus Egidijaus Mockaus, krovinius gamybai gabenti geležinkeliu naudojant konteinerius nuspręsta įvertinus efektyvumo ir ekologiškumo faktorius.
„Geležinkelio linija mums leidžia vienu metu pervežti didesnį krovinių svorį ir gerokai palengvina logistikos planavimo procesus. Be to, tai gerokai draugiškesnis aplinkai krovinių gabenimo būdas nei kelių transportas. Tai atitinka mūsų principinę poziciją visą grupės veiklą orientuoti į tvarius sprendimus.“, – sako E. Mockus.
Pirmieji konteineriai iš VMG gamyklos teritorijos išvyko praėjusios savaitės pabaigoje. Su medžio drožlių plokščių gamybai reikalinga žaliava užpildytas sąstatas į N. Akmenę grįš šios savaitės pabaigoje.
Krovinių gabenimas geležinkeliu į ir iš Akmenės gamyklos vyks reguliariai. Suplanuota, kad per mėnesį bus aptarnaujama virš tūkstančio vagonų.
Į gamyklą VMG riedmenimis bus gabenama gamybai reikalinga žaliava, medžio drožlės bei speciali derva, o iš gamyklos geležinkelio atšaka bus vežama čia pagaminta produkcija - medienos drožlių plokštės.
Privažiuojamąjį geležinkelį į Akmenės laisvąją ekonominę zoną (LEZ) „LTG grupė“ įsipareigojo nutiesti 2018 m. pabaigoje ir tą sėkmingai įgyvendino. Šiaurės Lietuvoje įgyvendinta geležinkelio infrastruktūros plėtra leido šioje teritorijoje besiplečiantį pramonės kompleksą sujungti su magistraliniu geležinkelio tinklu.
Šiuo metu teritorijoje tęsiami geležinkelio infrastruktūros vystymo darbai: įgyvendinamas geležinkelio atšakų prailginimo ir kitų LEZ esančių teritorijų pajungimo prie geležinkelio projektas.
Vieną didžiausių Europoje medienos drožlių plokščių gamyklų Akmenės laisvojoje ekonominėje zonoje VMG grupė atidarė šių metų rugsėjį. Į ją investuota 146 mln. eurų ir sukurtos 146 naujos darbo vietos. Tai didžiausia plyno lauko investicija Lietuvos istorijoje.
Į vienos aukštą pridėtinę vertę turinčios darbo vietos sukūrimą VMG grupė šiame projekte vidutiniškai investavo 1 mln. eurų.
Rašyti komentarą