Bendras tikslas - tranzito skatinimas

Bendras tikslas - tranzito skatinimas

Lankydamiesi Klaipėdos uoste Baltarusijos ir Lietuvos geležinkelių vadovai aptarė sąlygų gerinimo siekiant pritraukti papildomus tranzitinių krovinių srautus klausimus.

Susitikimo Lietuvos uostamiestyje metu kalbėta ir apie tai, kaip būtų galima tobulinti transporto logistikos schemas gabenant per Klaipėdos uostą Baltarusijos pramonės eksportą. Akcentuota, kad tik glaudus bendradarbiavimas tarp krovos kompanijų ir geležinkelininkų gali užtikrinti patrauklias sąlygas krovinių siuntėjams.

"Per artimiausius 4-5 metus plėsdami terminalus planuojame krovos pajėgumus padidinti 30-40 procentų, statome ir planuojame statyti naujus sandėlius ir krovos linijas, todėl mums ypač svarbu, kad mūsų veiksmai būtų suderinti su geležinkelio galimybėmis tiek Lietuvoje, tiek Baltarusijoje", - sakė AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) generalinis direktorius Audrius Pauža.

Baltarusijos geležinkelininkų vadovas Vladimiras Morozovas domėjosi, kaip sparčiai bus įgyvendinti kompanijos plėtros planai.

Kaimyninės šalies kalio trąšas ir kitą produkciją kraunančios KLASCO vadovas svečiams pristatė investicijų į birių trąšų terminalą planus. Nuo kitų metų balandžio, kai bus išplėstas birių krovinių terminalas, jo metinis pajėgumas sieks 4 mln. tonų, vienu metus bus galima sutalpinti į sandėlius 220 tūkst. t trąšų.

Raktažodžiai

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder