Atliekamų gilinimo darbų vertė – 129,5 mln. Lt, iš jų arti 84 mln. Lt ES paramos lėšų.
Uosto laivybos kanalo gilinimo ir platinimo projektas ypač svarbus Klaipėdos uostui. Pagal sutartį po šių gilinimo darbų uosto laivybos kanalo plotis turi būti 150 m, o gylis – 14,5 m.
Po šių gilinimo darbų padidės didžiųjų laivų plaukimo ir manevravimo uoste saugumas bei paties uosto konkurencingumas ir pralaidumas palyginti su kaimyniniais uostais. Pasiekus tokius uosto laivybos kanalo parametrus, pagerės sąlygos priimti didesnio ilgio ir pločio postpanamax laivus, kurių ilgis siekia 300–310 m, o plotis – 40 m.
Remiantis su olandų įmone „Van Oord Dredging and Marine Contractors BV“ pasirašyta didžiausios vertės ir apimties per visą uosto istoriją sutartimi, iš viso iškasta arti 4,5 mln. m3.
Šiuo metu Uosto direkcija yra priėmusi naudoti 8 barus iš 13. Iškasto grunto kiekis aktais priimtuose 8 baruose sudaro apie 2,7 mln. m3.
Praėjusią savaitę iš rangovo gavus pranešimą apie paskutinių gilinimo darbų pabaigą, Uosto direkcijos generalinio direktoriaus įsakymu buvo sudaryta komisija tam, kad galutinai įformintume objekto „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos kanalo gilinimo ir platinimo“ užbaigimą.
Rašyti komentarą