Žinia, Uosto direkcijos vadovas buvo išsakęs pretenzijų dėl to, jog iki šiol nėra aiškumo, ar į KKT bus pritraukta naujų laivybos bendrovių, taip pat keltas klausimas dėl terminalui būtinos suprastruktūros įrengimo terminų.
"Dar 2007-aisiais buvo nuspręstą terminalui reikalingą infrastruktūrą įrengti dviem etapais. Pirmojo metu įrengti pirsą, antrojo - krantines. Iki šiol buvo tokia situacija, kad terminalo operatorius projektavo darbus taip, kad teritorija būtų pradėta naudoti tik įgyvendinus abu statybų etapus. O tai reiškia, kad kuriam laikui būtų įšaldytos ir jokios naudos neduotų 75 milijonų litų dydžio valstybės investicijos.
B. Lubys sutiko, kad šie direkcijos reikalavimai yra logiški. Tad nuo šiol terminalas keis savo planus taip, kad pirsas galėtų pradėti funkcionuoti kai tik bus baigtos jo statybos", - sakė E. Gentvilas.
Anot jo, "Achemos" prezidentas taip pat pažadėjo, kad iki metų galo KKKT jau pateiks su iki šiol į Klaipėdą neplaukiojančiomis laivybos kompanijomis pasirašytų ketinimų protokolus.
"Yra daug laivybos kompanijų, kurios norėtų dirbti KKKT, tačiau negalime apie tai kalbėti, kol neturime pasirašę ketinimų protokolų. Pasikalbėti dar nereiškia nuspręsti. Vakaruose į ketinimų protokolus žiūrima labai rimtai ir rimtai svarstoma. Kai tik turėsime juos, iškart informuosime.
Taip pat poną Gentvilą informavau, kad pats ėmiau kontroliuoti, jog iki Naujųjų metų būtų pateikta terminalo suprastruktūros įgyvendinimo programa, numatanti, kad per ateinančius metus bus viskas padaryta, ir Uosto direkcijos pastatytos krantinės bus pradėtos eksploatuoti. Vėluoti gali tik didysis pastatas, skirtas keleiviams ir administracijai aptarnauti. Visos galimybės - ir techninės, ir finansinės - yra. Čia juk nereikia jokių ypatingų statinių", - "Vakarų ekspresui" sakė B. Lubys.
Rašyti komentarą