A. Kamarauskas prisipažino, kad priimti sprendimą eiti dirbti technikos direktoriumi į AB Klaipėdos jūrų krovinių kompaniją ("Klasco") nebuvo lengva.
Uosto direkcija užsimojusi įgyvendinti didžiulius unikalius projektus, turint omenyje ir 17 metrų gylį, ir uosto vartų rekonstrukciją. O "Klasco" yra didžiausia krovos kompanija uoste ir taip pat turi ambicingų planų. Galima numanyti, kad vis dėlto ilgamečio Uosto direkcijos darbuotojo, čia darbą pradėjusio dar 1991-aisiais, vėliau išėjusio ir grįžusio prieš porą metų, apsisprendimą dar kartą palikti direkciją lėmė didesnis pasiūlytas atlyginimas.
A. Vaitkus patvirtino, kad uosto kompanijos, galinčios pasiūlyti kelis kartus didesnius atlyginimus, vilioja geriausius direkcijos specialistus.
Situaciją, jo manymu, būtina taisyti. Jis jau seniau yra kreipęsis į įvairias institucijas dėl apmokėjimo sistemos, kuri visose šalies valstybinėse įmonėse yra vienoda neišskiriant strateginių objektų. Padėtis čia tokia, kad specialistai kartais uždirba daugiau nei vadovai. Šis klausimas jau yra svarstomas Vyriausybėje, bet kol kas sprendimų dėl pokyčių nėra.
Beje, tokiame strateginiame objekte kaip Klaipėdos uostas reikalingi unikalūs specialistai. Juos surasti labai sunku. Dabar ieškoma asmens, galinčio pakeisti A. Kamarauską, kuriam dirbti direkcijoje liko tik dvi dienos. Prašyta ir uosto įmonių siūlyti savo specialistus, tačiau, atrodo, atlyginimas jų nevilioja.
Be to, šios pareigos vienos svarbiausių Uosto direkcijoje, todėl gana dideli reikalavimai.
Rašyti komentarą