Programėlė "Transporto balsas" šiuo metu veikia Vilniuje, Kaune ir Šiauliuose. Į stotelę atėjusiems neregiams ir silpnaregiams programėlė praneša atvažiuojančio autobuso numerį ir kryptį.
"Specializuota programėlė "Transporto balsas" startavo Kaune, ji yra suderinta su silpnaregių ir neregių organizacijomis. Atsiprašome, kad esame paskutiniai, bet praėjusiais metais jau padarėme šiokį tokį įdirbį ir nuo šio mėnesio jau pradėjome paskutinę fazę - diegiame būtinus švyturėlius, į kuriuos reaguodami telefonai informuos programėlės naudotojus apie atvykstantį autobusą", - pasakojo laikinai "Klaipėdos keleivinio transporto" direktoriaus pareigas einantis Andrius Samuilovas.
Planuojama, jog pavasarį programėlė jau veiks visa apimtimi, o šiuo metu vyksta švyturėlių instaliavimas stotelėse ir visuose autobusuose. Taip pat jau testuojama ir bandomoji programėlės versija.
"Patys švyturėliai jau yra sumontuoti 150 stotelių. Po montavimo testuojame, ar jie tinkamai veikia, ar telefonas tinkamai atranda ir susisieja. Antradienį jau buvome pasiekę 50 autobusų ribą. Faktas, kad per vasarį viską jau fiziškai sumontuosime, tik dar negaliu prognozuoti, ar spėsime viską testuoti, nes dar turi būti įkelti įgarsinimai, išspręsti kiti techniniai niuansai. Turime ne tik ambiciją, bet ir įsipareigojimą, kad jau pavasarį programėlė privalo veikti", - tikino A. Samuilovas.
Programėlės "Transporto balsas" įdiegimas kainavo 47 tūkst. eurų. Pasak laikinojo vadovo, brangiausiai kainavo švyturėliai ir integracinė platforma.
Daugiau naujovių nebus
Visame pasaulyje siaučianti pandemija įtaką padarė ir "Klaipėdos keleiviniam transportui". Dar 2020 metais buvo žadėta, kad uostamiesčio viešajame transporte bus įdiegtas atsiskaitymas už kelionę banko kortele, tačiau finansinių galimybių tam, pasak A. Samuilovo, šiais metais nėra.
"Praėjusiais metais nebeturėjome finansinių galimybių, o šiais metais jų taip pat nėra. Prie to tikriausiai grįšime tik 2022-2023 metais. Pandemijos metai visiškai išderino mūsų finansus, nes dar 2019 metais koregavome bilietų kainas ir buvome paskaičiavę atsiskaitymo banko kortelėmis įdiegimo sąmatą. Nors labai norime turėti tokį dalyką, bet esame suvaržyti ir laukiame geresnių laikų", - apie pandemijos pasekmes pasakojo laikinasis vadovas.
Kitų naujovių "Klaipėdos keleivinis transportas" šiais metais taip pat nenumato. Pasak A. Samuilovo, šiuo metu laukiama karantino pabaigos, o tada jau bus bandoma sugrįžti į įprastas vėžes. Dėl pandemijos keitėsi autobusų tvarkaraščiai, buvo atsisakyta tam tikrų maršrutų, tad, pasibaigus karantinui, "Klaipėdos keleivinis transportas", įvertinęs tai, kaip pasikeitė uostamiesčio gyventojų keliavimo įpročiai, sieks sugrįžti prie įprasto viešojo transporto paslaugos ritmo.
Rašyti komentarą