Be abejonės, malonu, kai, nepaisant nuo alaus ir atitinkamų valgymo įpročių vis augančio pilvuko, gali įsisprausti į to paties dydžio kelnes, kaip, tarkime, prieš 5 metus. Tačiau tai – gudrus parduotuvių triukas, kuriuo bent trumpam nuraminama sąžinė ir viliojami klientai.
Fenomenas, prasidėjęs tarp moterų, dabar jau išplito ir tarp vyrų. Parduotuvės žymi kelnes etiketėmis, iki dviejų colių (apie 5 cm) pamažindamos realų juosmens dydį, rašoma telegraph.co.uk.
Per bandymą buvo išsiaiškinta, kad maždaug pusė parduodamų kelnių yra sužymėtos, kad šitaip gudriai pamalonintų klientus. 28 poros iš 50-ies patikrintų buvo platesnės, nei etiketėje, o 7-ios iš jų buvo didesnės daugiau nei 3,8 cm.
Šis "pataikavimas" sukelia nemažai painiavos, mat, priklausomai nuo parduotuvės, kinta ir drabužių dydžiai. Tarkime, nuėjus į vieną, galima aukštai iškėlus galvą pardavėjos konsultantės paprašyti "vieno dydžio mažesnių", o kitoje gali tekti sušnypšti priešingai – "šitos mažokos, gal turite didesnių?".
Ir visa tai toli gražu nereiškia, kad, peržengus vienos parduotuvės slenkstį Jūsų juosmuo stebuklingai susiaurėja, o kitą – aplimpa keletu papildomų kilogramų. Tiesiog drabužių dydis šiandien priklauso ne nuo Jūsų išmatavimų, o nuo parduotuvės politikos.
Rašyti komentarą