Rebekos atliekamos muzikos vaizdo klipas gana paprastas ir nebrangus - Los Andžele įsikūrusi leidybinė kompanija „Ark Music Factor“ praėjusį mėnesį tai padarė vos už 2000 dolerių, kuriuos sumokėjo jaunosios dainininkės mama.
Banalus kūrinio tekstas sulaukė ne vieno lankytojo replikų bei patyčių. Tačiau nuo vasario 10-osios klipas jau sulaukė 34,5 milijono peržiūrų "YouTube", o tai gali atnešti 20 tūkst. dolerių pajamų už reklamą.
"Friday" taip pat užima 33 vietą perkamiausių "iTunes" kūrinių sąraše. Nors "Apple" dar neatskleidė pardavimų skaičių, "Forbes" praneša, kad daina veikiausiai buvo atsisiųsta kelis šimtus tūkstančių kartų - 70 centų už vieną parsisiuntimą.
Pati R. Black, kurios vardas pastarąsias savaites tiesiog šmėžuoja "Twitter" tinkle, kaip pranešama, planuoja paaukoti dalį savo pelno Japonijai paremti.
Rašyti komentarą