Artimiausius penkerius metus viešojoje erdvėje bus naudojami trečiadienį Kauno miesto savivaldybėje pristatyti nauji reklaminiai akcentai: Kauno miesto prekės ženklas ir šūkis „Kaunas dalinasi". Ženklo autorė - konkursą laimėjusi reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R" .
Pasak jos atstovų, Kaunas yra miestas, išsiskiriantis stipriu, savitu charakteriu, žvelgiant tiek iš istorinės, tiek iš dabarties perspektyvos.
„„Bandant objektyviai vertinti Kauno miesto veidą, susidaro modernus ir dinamiškas vaizdas: išvystyta infrastruktūra, patogus transporto ir logistikos centras, kultūros, mokslo ir sporto židinys šalies viduryje. Miestas turi gilias akademinio išsilavinimo tradicijas, pozityvią ir savitą aplinką, unikalią tarpukario architektūrą, jaukų senamiestį, žalią kraštovaizdį. Visa tai ir yra Kauno identitetas, susipinantis į Kauno miesto prekės ženklą.
Kurdami ženklą, stengėmės kiek atsiriboti nuo pernelyg ryškios Kauno asociacijos su tarpukariu, todėl nusprendėme sujungti su Kaunu susijusias asociacijas - krepšinį, džiazą, mokslą, sportą. Todėl ženklas yra daugialypis, pritaikomas įvairiems skirtingiems kontekstams", - teigė prekės ženklą sukūrusios reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R" direktorius Gytis Giniotis.
Ekspertų komisijos narės, Vytauto Didžiojo universiteto Marketingo katedros docentės dr. Ninos Klebanskajos teigimu, nuo pat konkurso pradžios šis ženklas išsiskyrė iš kitų pateiktų konkursui darbų.
„Pati esu kaunietė ir noriu pasidžiaugti, kad pagaliau turime gyvą, jauną prekės ženklą, kurio dėka galėsime ir toliau sėkmingai vystyti Kauno įvaizdį. Be abejo, smagu, jog ženklas gimė, tačiau reikės dėti daug pastangų, kad jis išliktų, būtų matomas ir naudojamas", - teigė VDU docentė.
„Šio ženklo idėja atitinka miesto dvasią, nes Kaunas - miestas, kuris noriai dalinasi kultūra, įvairiais renginiais, muzika, sporto, mokslu ir technologijomis ir t.t. Tikimės, jog tiek turistai, tiek miestiečiai geranoriškai priims naująjį prekės ženklą", - sakė Kauno meras Andrius Kupčinskas.
Prekės ženklo sukūrimas savivaldybei kainavo 29 tūkstančius litų. Anot Kauno miesto savivaldybės administracijos vyriausiojo specialisto Arnoldo Bukelio, prekės ženklo šūkį „Kaunas dalinasi" galima pritaikyti prie reikiamo konteksto, pažymint Kauno miesto įvairiapusiškumą bei lankstumą.
Konkurso laimėtojai taip pat parengė prekės ženklo komunikacijos kampaniją 2014-2018 metams bei miestui padovanojo unikalų „Kaunas dalinasi" šriftą.
Rašyti komentarą