Via Baltica

Kelias į Vakarus - "Via Baltica" - per siauras

Didžiuliai transporto srautai sudaro spūstis kelio "Via Baltica" ruože tarp Kauno ir Marijampolės. Čia gausu avarijų, o dėl siauro kelio vargsta jo tvarkytojai.

Prieš kelerius metus skelbta, kad magistralės ruožo rekonstrukcija laikoma prioritetiniu projektu, tačiau keturių eismo juostų dar teks palūkėti, pranešė LTV "Panorama".

Automobilių kelių direkcija ramina, kad šio finansinio laikotarpio iš ES fondų gauti pinigai niekur nedingo - jie naudojami aplinkeliams įrengti.

Vos prieš dvylika metų įrengtas "Via Balticos" magistralės ruožas tarp Kauno ir Marijampolės jau apkarto vairuotojams. Dviejų eismo juostų kelias siauras, vargsta ir krovininių vilkikų ir lengvųjų automobilių vairuotojai.

"Visi važiuoja viena vilkstine. Lengviesiems automobiliams sunku mus aplenkti", - sakė vilkiko vairuotojas.

"Kelias nesaugus, kamščiai dideli, didelis judėjimas, nes tai pagrindinė magistralė su Lenkija, su Vakarais", - teigė antras.

"Dažnai matome, kaip mašinos atsiduria laukuose. Visai neseniai prie Kauno stebėjome, kaip automobiliai nusirito nuo kelio", - pasakojo dar kitas "Panoramos" korespondentų kalbintas vairuotojas.

Per parą šiuo ruožu pravažiuoja apie 17 tūkst., o vasarą - ir 20 tūkst. automobilių.

"Kelias morališkai pasenęs ir eismo saugumo požiūriu - daug sunkiasvorio transporto. Patogu nėra juo važiuoti. Vairuotojai jaučia įtampą, sunku ir aplenkti, ir saugiai pravažiuoti", - sakė VĮ "Marijampolės regiono keliai" direktoriaus pavaduotojas Algimantas Bičkus.

Automobilių kelių direkcija tikina, kad "Via Balticos" magistralė sulauks rekonstrukcijos, tačiau kada - neaišku.

"Mes jau ją galėtume pradėti (rekonstruoti) maždaug po pusės metų, visi dokumentai bus paruošti, jeigu neiškils problemų su žmonėmis, kurie nenori mums parduoti savo žemių dėl to, kaip tą žemę įvertino oficialūs vertintojai. Tuomet jau teismai spręs tuos klausimus, o teismai gali užsitęsti neribotą laiką", - mano Kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Algimantas Janušauskas.

34 km magistralės rekonstrukcijai reikėtų mažiausiai 400 milijonų litų.

Automobilių kelių direkcija tikina, kad rekonstrukcijai lėšų iš ES bus gauta, o per šį finansinį laikotarpį gauti pinigai naudojami, pavyzdžiui, Šiaulių ir Vilniaus pietiniam aplinkeliui tiesti.

Rašyti komentarą

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
Sidebar placeholder