Žinia, į KKT biurą žmonės ateina nusipirkti pigesnių autobusų bilietų. Penktadienį rytą stovintieji eilėje, išgirdę darbuotojos pranešimą, kad norintieji vienkartinių popierinių bilietų, nelauktų, nes jie nebus parduodami, tuojau padarė savo išvadas - popieriniai bilietai jau išimami iš apyvartos. "Klaipėdiečiai, suprantu, mes nusipirksime tuos elektroninius bilietus, o ką darys į Klaipėdą atvažiavę žmonės", - susirūpino pagyvenusi moteris.
Pasirodo, ketvirtadienį KKT biuro durys buvo apskritai uždarytos, o penktadienį jis priiminėjo klientus, tačiau neįprastomis sąlygomis, tad klientai buvo aptarnaujami kur kas lėčiau. Dirbama buvo be kasos aparato, senomis priemonėmis, išrašinėjant kasos pajamų orderio kvitus, ant kurių kiekvienas perkantysis turėjo pasirašyti, tad vienas žmogus kartais buvo aptarnaujamas net keliolika minučių. Buvo akivaizdu, kad sukamasi iš susidariusios padėties.
KKT direktorius Gintaras Neniškis paaiškino, jog taip atsitiko todėl, kad pirmą kartą per trejus eksploatavimo metus sugedo vienintelis įmonės turimas kasos aparatas. Programinės įrangos gedimų pasitaikydavo ir anksčiau, tekdavo darbą nutraukti 1-2 valandoms, bet kasos aparatas, kurio eksploatacinis laikotarpis pagal dokumentaciją - 5 metai, pirmą kartą išėjo iš rikiuotės. Jį bandyta pataisyti ir ketvirtadienį, ir penktadienį, bet greitai to padaryti nepavyko.
G. Neniškis apgailestavo, kad klaipėdiečiai patiria nepatogumų, ir žadėjo, jog esant reikalui bus dirbama ir savaitgalį, kad gedimas būtų pašalintas ir kad pirmadienį miestiečiai jau galėtų naudotis įprastomis paslaugomis.
Direktorius "pasidžiaugė", kad kasos aparatas sugedo savaitei baigiantis, kai žmonių ne tiek daug būna, kad mėnesio vidurį, o ne pabaigoje, kai susirenka daugiau klaipėdiečių pasipildyti elektroninius mėnesinius bilietus.
G. Neniškis patikino, kad kol kas tikrai neplanuojama išimti iš apyvartos popierinių bilietų, kad žmonės juos gali pirktis kaip pirkę. Kai tik bus pataisytas KKT biure esantis kasos aparatas, jie ir toliau bus pardavinėjami ir jame.
Neseniai kolegė guodėsi, kad jai kioskuose nepavykę pasipildyti elektroninio bilieto, o ir penktadienį KKT biure eilėje stovėjo žmogus su tokia pačia problema. KKT vadovo klausėme, su kuo susijusi ši problema. Jis neneigė, kad dėl jos sulaukia skundų iš gyventojų. "Manau, kad tai vis dėlto lemia žmogiškasis faktorius. Mes bandėme aiškintis, kodėl taip yra. Pasirodo, problemų paprastai kyla tada, kai kioskuose pasikeičia darbuotojai. O jų kaita nemaža. Pildant vienkartinius elektroninius bilietus būtina atlikti specifines procedūras, reikalaujančias tam tikrų įgūdžių. Jos tokios pačios tiek pas mus, tiek kioskuose. Jeigu pas mus elektroniniai bilietai papildomi, jie turi būti papildomi ir kioskuose, jeigu kasininkas moka tas procedūras. Kitokių priežasčių mums kol kas nepavyko išsiaiškinti", - sakė G. Neniškis.
Rašyti komentarą