Uostamiesčio gyventojai ir svečiai jau pastebi senamiestyje gausėjant renginių. Po ilgų senamiesčio aktyvinimo diskusijų pradėta įgyvendinti komunikacijos ir renginių programa "Klaipėdiečiai grįžta į senamiestį".
Šis planas įgyvendinamas stengiantis žmonėms suteikti daugiau informacijos apie senamiestyje vykstančius renginius.
"Nors finansavimas minimalus, mes, pasinaudodami savo pajėgomis ir galimybėmis, įtraukdami įvairias visuomenines, kultūrines, privačias organizacijas, parengėme išsamų vasaros renginių planą. Siekiame apjungti mieste vykstančius renginius ir kryptingai juos viešinti. Svarbiausia - komunikavimas, kad žmonės sužinotų apie tai, kas vyksta", - sakė Klaipėdos miesto savivaldybės Kultūros skyriaus vedėja Goda Giedraitytė.
Ji akcentavo, kad renginiai vyks kiekvieną savaitgalį. Tai esą žmonėms ypač aktualu, tačiau savivaldybės Kultūros skyriaus vedėja pažymėjo, jog renginiai nebus masiniai, ko dažnai miestiečiai tikisi.
"Jau parengtas liepos mėnesio senamiesčio renginių planas. Turgaus gatvėje penktadieniais tradiciškai vyks knygų mainai, šeštadieniniai užsiėmimai Mažosios Lietuvos istorijos muziejuje, piliavietėje vyks riterių kovos, istorinės rekonstrukcijos, sekmadieniais miestiečiai kviečiami į Blusų turgų", - vardijo G. Giedraitytė.
Tačiau tai tik nedidelė dalis miestiečių laukiančių atrakcijų.
Apie laukiamas pramogas miestiečiai galės sužinoti ne tik įprastais būdais - naršydami internete ar skaitydami spaudą, bet ir originaliu būdu - į senamiestį sugrįžusių senųjų jo gyventojų atgamintų didžiulių atvaizdų-stendų kišenėse ras lankstinukus su informacija apie šventes ir jų programas.
Pirmasis toks stendas - Prūsijos princesės Viktorijos Luizės bei hercogo Ernesto Augusto atvaizdai. Tai dovana Klaipėdos turizmo ir kultūros informacijos centrui.
Pastarojo direktorė Romena Savickienė tikisi, jog žmonės seniesiems Klaipėdos gyventojams-stendams bus geranoriški, nemuš, neapipaišys ir saugos.
R. Savickienė sakė, kad lankstinukai turėtų būti išleisti ir užsienio kalbomis, idant būtų suprantami ir turistams.
"Stengiamės kuo pigesnėmis bei atraktyvesnėmis, įdomesnėmis priemonėmis pritraukti žmones", - sakė VšĮ "Klaipėdos publika" vadovas Romandas Žiubrys.
"Pasikalbėjęs su visais liepos mėnesio renginių organizatoriais pastebėjau, kad iniciatyvos netrūksta, tačiau stinga komunikavimo ir viešinimo įgūdžių. Žmonės, atėję į renginius, džiaugiasi, tačiau auditorija negausėja. Manau, jog trūksta profesionalių konsultantų. Tad mes ir stengsimės sukurti bendrą komunikavimo stilių, suvienyti ir įtraukti visuomenę", - teigė R. Žiubrys.
Rašyti komentarą